Advies toegevoegd op 22 april 2013

WINSTBEWIJZEN

Winstbewijzen uitgeven om uw sleutel­medewerkers te binden en te motiveren?

Rond de winstbewijzen van het ACW onstond er een ware mediastorm die tot het ontslag van een minister leidde. Naar verluidt was de enige bedoeling aan klantenbinding te doen. Kunt u uw belangrijkste medewerkers met zo’n winstbewijzen extra motiveren en aan uw bedrijf binden?

Wat zijn winstbewijzen eigenlijk? Wat zijn de wettelijke regels? Hoe kunt u de grote flexibiliteit die u heeft om een aantal dingen concreet in te vullen, gebruiken om de winstbewijzen te ‘tailoren’ op maat van u en uw bedrijf?

Waar houdt u het best rekening mee als u op termijn een overnemer voor uw bedrijf zoekt?

Hoe wordt de winstdeelname belast?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.

Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com

Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator