Advies toegevoegd op 3 maart 2022

MEDE-EIGENDOM

Mee de agenda van de algemene vergadering in het gebouw bepalen?

Als u als mede-eigenaar uitgenodigd wordt op de algemene vergadering in een appartementsgebouw, krijgt u ook de agenda (dagorde) toegestuurd. Wat is het belang van deze agenda? Moeten de stukken ter ondersteuning van de agendapunten ook mee bezorgd worden? Welke zaken kunnen op de vergadering onder het punt ‘varia’ besproken worden? Wat kunt u ondernemen als de algemene vergadering andere zaken behandelt dan deze die op de agenda staan? Kunt u zelf ook agendapunten aanbrengen en hoe gaat u daarbij te werk?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.

Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com

Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator