Uw bedrijf bestelt een aantal producten, maar de levering blijft uit. Vanaf wanneer kunt u dan zeggen dat de levering te laat is? Kunt u het contract met de leverancier dan eenzijdig beëindigen en de producten elders bestellen?
Kunt u ook een schadevergoeding vragen of een korting op de aankoopprijs? Hoe vermijdt u dat u bij een laattijdige levering door een leverancier zelf problemen krijgt met uw klanten?
Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.
Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.
Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com
Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv |
Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878