site Object ( [id] => vlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => vlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.be [folder] => [query] => nl in ('VLTATAAL','VLTAAWAL','VLTAPAAL','VLTAPSAL','VLTABTAL','VLTABWAL','VLTAITAL','VLTAMIAL','VLTAHRAL','VLTAHDAL','VLTAVEAL','VLTAVGAL','VLTAVKAL','VLVMVMAL','VLTATEAL','VLTAEBAL','VLTAVEAL','VLTAFMAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.be [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => customer.services@larcier-intersentia.com [comurl] => ondernemingsdatabank.be [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.be [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.be [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => vlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtestvl.indicator.be [dev_folder] => [language] => NL [country] => vl [ds] => [solr_query] => VLTATAAL,VLTAAWAL,VLTAPAAL,VLTAPSAL,VLTABTAL,VLTABWAL,VLTAITAL,VLTAMIAL,VLTAHRAL,VLTAHDAL,VLTAVEAL,VLTAVGAL,VLTAVKAL,VLVMVMAL,VLTATEAL,VLTAEBAL,VLTAVEAL,VLTAFMAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [lastname_cp] => [street_name] => Tiensesteenweg [taxwin_email] => contact@larcier-intersentia.com [taxwin_copyright] => Taxwin © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [ro_city] => Brussel [ro_zipcode] => 1000 [ro_street_number] => 139 - Bus 6 [ro_street_name] => Hoogstraat [ro_company_name] => Lefebvre Sarrut Belgium nv [ro_title] => Maatschappelijke zetel [thematax_tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [thematax_copyright] => Thematax © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [indy_footer] => Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068 [els_footer] => Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878 [contact_title] => Contactgegevens [street_number] => 306 [tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [tel_tm] => +32 (0)16 98 13 79 [vat_number] => Btw BE 0436.181.878 [zipcode] => 3000 [thematax_email] => contact@larcier-intersentia.com [thematax_street_number] => 1, bus 4 [thematax_zipcode] => 2600 [thematax_city] => Berchem [ompany_name2] => Larcier-Intersentia [web] => test [loyalty_agent] => Maria Galutkina [rpr_number] => RPR Brussel [socialtitle_cp] => [loyalty_phone] => +32 (0)2 808 97 24 [loyalty_mail_from] => Maria Galutkina - Online assistentie [loyalty_mail] => online.assistentie@larcier-intersentia.be [loyalty_fax] => Fax: 0800 39 068 [fax_number] => Fax: 0800 39 068 [thematax_larcier_url] => www.larcier-intersentia.com [thematax_company] => Larcier-Intersentia [thematax_street_name] => Roderveldlaan [loyalty_first_name] => Maria [taxwin_footer_logo] => xx [cs_email] => contact@larcier-intersentia.com [e_mail_tm] => offerte@larcier-intersentia.be [catal_url] => www.larcier-intersentia.com [city] => Leuven [company_logo] => https://d15obcrkb61b05.cloudfront.net/ww/indicator_larcier_logo_114px.png [company_name] => Larcier-Intersentia [country] => Belgie ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - Tips & Advies Ondernemingsdatabank

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 9 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PRESENTEREN

Ad hoc presenteren op verzoek

Meer...

VERKOOPPRESENTATIE

Het introduceren van een nieuwe slide

Uw verkooppresentatie is volgens ‘uw’ logica opgebouwd, maar de toehoorder kent deze logica van tevoren niet. Hoe kunt u dan het best een volgende slide (dia) introduceren? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Mag ik me even voorstellen?

Er wordt momenteel een discussie gevoerd over het antwoord op de vraag: “Moet u zich in het begin van een verkoopgesprek beperkt of uitgebreid voorstellen?”. Beide methoden hebben voor- en nadelen. Welke aanpak is de slimste? Meer...

PRESENTEREN

Meteen de aandacht pakken

Stefan moest een bedrijfspresentatie geven voor een interessante, potentiële klant. Onderweg schoot hem een goede opening te binnen, waarmee hij meteen alle aandacht trok. Hoe begint u uw presentatie? Meer...

PRESENTEREN

De klok naar uw hand zetten

Veel mensen zijn blind voor de eigen tijd die verloren gaat. Ze zien dat niet ­meteen als een kostenpost. Hoe slaat u klinkende munt uit de tijdverspilling van uw klanten? Meer...

PRESENTEREN

Bent u ‘in the mood’ als u verkoopt?

Uit onderzoek blijkt dat onze vijf zintuigen een schat aan informatie opnemen. Wat moet u hiervan weten voor een geslaagde verkoop en hoe maakt u gebruik van deze kennis? Meer...

PRESENTEREN

Anders presenteren dan anderen

André is uitgenodigd voor een verkooppresentatie samen met drie andere leveranciers. De presentaties lijken allemaal sterk op elkaar. Laptop, beamer, ­“Goedemorgen, dit ben ik, dit is ons bedrijf”. Hoe had André kunnen opvallen? Meer...

PRESENTEREN

De kunst van het weglaten

Luc mocht een korte presentatie houden over zijn producten voor de aankoper en de productiechef van een groot bedrijf. Het duurde echter veel te lang. Hoe maakt ú uw presentatie precies lang genoeg? Meer...

PRESENTEREN

Een tafelflip-over: kan dat nog?

Tijdens een verkoopgesprek wilt u van alles laten zien. Dat kan met folders en met uw laptop, maar is een ouderwetse flip-over ook nog goed te gebruiken? Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator