Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 57702 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERZEKERINGEN

Na bankshopping, ook verzekeringshopping ?

Kunt u besparen op uw verzekeringspremies door voor elke polis de goed­koop­ste maatschappij te kiezen ? Zijn er voor- of nadelen ? Meer...

FLOPPER

In de puree door warme saus

Inspanningen voor de marketing en verkoop van uw producten zijn minstens zo be­langrijk als voor de productie ervan. Dat ondervond een sauzenproducent die te maken kreeg met de mislukte introductie van een nieuwe dipsaus. Meer...

WEETJES & FEITJES

Geldig tot en met...

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Kortingjagers

Ook u heeft ongetwijfeld wel eens te maken met klanten die korting willen. Toch kunt u hier beter niet aan toegeven. Hoe gaat u hier best mee om ? Meer...

VERKOOPIDEE

Nu ook op video

Bewegende beelden trekken meer aandacht dan foto’s of il­lus­tra­ties. Het ge­bruik van video’s als reclamemiddel, zowel voor de directe verkoop als ter on­der­steuning ervan, groeit sterk. Wat kan dit voor u betekenen ? Meer...

WEETJES & FEITJES

Net echt

Meer...

TOPPER

Uw reactie graag !

Wat moet u als schoonmaakbedrijf doen om de aandacht van bijvoorbeeld re­cla­mebureaus te trekken en hierdoor uw naambekendheid te vergroten ? Heel een­voudig, zet ze op het verkeerde been. Grotere naambekendheid. Het schoon­maak­be­drijf Vinex rekende al een hele tijd een aantal re­cla­me­­bureaus tot haar klanten. Ei­gen­­lijk zou het be­drijf voor veel meer re­cla­me­bu­reaus willen werken. Maar hoe moesten deze be­na­derd worden ? Uit een be­perkt marktonderzoek bleek dat het bedrijf te kam­pen had met een erg la­ge bekendheid. Hier moest dan ook in eerste in­stan­tie werk van ge­maakt worden. Uiteindelijk zou een gro­­tere naam­be­kendheid moeten resulteren in meer opdrachten. Meer...

KLANTGERICHTHEID

Wachten, wachten, wachten...

Uw klant moet wel eens wachten alvorens u hem van dienst kunt zijn. Wat kunt u doen om het wach­­ten zo ongemerkt en aangenaam mogelijk te la­ten ver­lopen ? Meer...

PUBLIC RELATIONS

Daar gebeurt iets !

Ook uw bedrijf organiseert wel eens een opendeurdag, een product­pre­sen­ta­tie, een bedrijfsbezoek of een speciale happening. Terecht, want evenementen zijn in en leveren vaak mooie resultaten op. Hoe pakt u ze succesvol aan ? Meer...

ARBEIDSDUUR

40 uur + 40 uur = 40 uur ?

U stelt een werknemer tewerk die daarnaast ook nog voor een andere werk­ge­ver werkt. Wat is de maximale arbeidsduur ? Moet u de uren bij de werk­ge­vers samentellen ? Wat gebeurt er met eventuele overuren ? Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator