Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 57702 adviezen
VERZEKERINGEN
Na bankshopping, ook verzekeringshopping ?
Kunt u besparen op uw verzekeringspremies door voor elke polis de goedkoopste maatschappij te kiezen ? Zijn er voor- of nadelen ? Meer...
FLOPPER
In de puree door warme saus
Inspanningen voor de marketing en verkoop van uw producten zijn minstens zo belangrijk als voor de productie ervan. Dat ondervond een sauzenproducent die te maken kreeg met de mislukte introductie van een nieuwe dipsaus. Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Kortingjagers
Ook u heeft ongetwijfeld wel eens te maken met klanten die korting willen. Toch kunt u hier beter niet aan toegeven. Hoe gaat u hier best mee om ? Meer...
VERKOOPIDEE
Nu ook op video
Bewegende beelden trekken meer aandacht dan foto’s of illustraties. Het gebruik van video’s als reclamemiddel, zowel voor de directe verkoop als ter ondersteuning ervan, groeit sterk. Wat kan dit voor u betekenen ? Meer...
TOPPER
Uw reactie graag !
Wat moet u als schoonmaakbedrijf doen om de aandacht van bijvoorbeeld reclamebureaus te trekken en hierdoor uw naambekendheid te vergroten ? Heel eenvoudig, zet ze op het verkeerde been. Grotere naambekendheid. Het schoonmaakbedrijf Vinex rekende al een hele tijd een aantal reclamebureaus tot haar klanten. Eigenlijk zou het bedrijf voor veel meer reclamebureaus willen werken. Maar hoe moesten deze benaderd worden ? Uit een beperkt marktonderzoek bleek dat het bedrijf te kampen had met een erg lage bekendheid. Hier moest dan ook in eerste instantie werk van gemaakt worden. Uiteindelijk zou een grotere naambekendheid moeten resulteren in meer opdrachten. Meer...
KLANTGERICHTHEID
Wachten, wachten, wachten...
Uw klant moet wel eens wachten alvorens u hem van dienst kunt zijn. Wat kunt u doen om het wachten zo ongemerkt en aangenaam mogelijk te laten verlopen ? Meer...
PUBLIC RELATIONS
Daar gebeurt iets !
Ook uw bedrijf organiseert wel eens een opendeurdag, een productpresentatie, een bedrijfsbezoek of een speciale happening. Terecht, want evenementen zijn in en leveren vaak mooie resultaten op. Hoe pakt u ze succesvol aan ? Meer...
ARBEIDSDUUR
40 uur + 40 uur = 40 uur ?
U stelt een werknemer tewerk die daarnaast ook nog voor een andere werkgever werkt. Wat is de maximale arbeidsduur ? Moet u de uren bij de werkgevers samentellen ? Wat gebeurt er met eventuele overuren ? Meer...