Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 57805 adviezen
PROMOTIE
Uw etalage in de kijker
Het doel van uw uitstalraam is het lokken van klanten door uw producten te tonen en informatie te geven. Hoe gaat u bij de opbouw ervan te werk ? En is uw boodschap aangepast aan uw publiek ? Meer...
COMMUNICATIE
Help, ik ben bereikbaar !
Bereikbaarheid is belangrijk. Goede communicatie zorgt ervoor dat u goede relaties kunt onderhouden en snel kunt reageren. Communicatiemiddelen daarvoor zijn er voldoende. Maar dragen ze ook bij tot een betere communicatie ? Meer...
FLOPPER
Wie “A” zegt, moet ook “B” zeggen
Een mailing telefonisch opvolgen, zorgt voor een flinke verhoging van de respons. De firma Debusscher wou dit eens uittesten. Hoe een succes in een flop eindigde. Meer...
VERKOOPIDEE
Zien doet kopen
U verkoopt producten die enige toelichting nodig hebben alvorens ze door de klant gebruikt kunnen worden. Goede voorlichting geeft u een voorsprong op uw concurrent. Hoe kunt u dit best aanpakken ? Meer...
DEONTOLOGIE
Kleine kinderen, grote problemen
Kinderen zijn in bepaalde gevallen slachtoffer van “volwassen” praktijken. Hoever mag of moet u als arts gaan in uw hulp aan die slachtoffers ? Meer...
PRIJS
Wacht met de prijs
Een juiste reactie op een dringende vraag naar de prijs kan van doorslaggevend belang zijn. Hoe kunt u best reageren ? Meer...
TOPPER
Waar zitten mijn klanten eigenlijk ?
Soms is het zo voor de hand liggend om te adverteren in een blad of een krant, dat u niet meer nadenkt over alternatieven. Vandewalle, een kledingzaak, vond de oplossing bij haar bestaande klanten. Meer...