Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 57805 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

GOED OM TE WETEN

Gezondheidsindex en alimentatie

Meer...

PROMOTIE

Uw etalage in de kijker

Het doel van uw uitstalraam is het lokken van klanten door uw producten te to­nen en informatie te geven. Hoe gaat u bij de opbouw ervan te werk ? En is uw boodschap aangepast aan uw publiek ? Meer...

COMMUNICATIE

Help, ik ben bereikbaar !

Bereikbaarheid is belangrijk. Goede communicatie zorgt ervoor dat u goe­de re­la­­­ties kunt onderhouden en snel kunt reageren. Com­mu­ni­ca­tie­mid­de­len daar­voor zijn er voldoende. Maar dragen ze ook bij tot een betere com­mu­ni­catie ? Meer...

FLOPPER

Wie “A” zegt, moet ook “B” zeggen

Een mailing telefonisch opvolgen, zorgt voor een flinke verhoging van de res­pons. De firma Debusscher wou dit eens uittesten. Hoe een succes in een flop ein­digde. Meer...

VERKOOPIDEE

Zien doet kopen

U verkoopt producten die enige toelichting nodig hebben alvorens ze door de klant gebruikt kunnen worden. Goede voorlichting geeft u een voorsprong op uw concurrent. Hoe kunt u dit best aanpakken ? Meer...

DEONTOLOGIE

Kleine kinderen, grote problemen

Kinderen zijn in bepaalde gevallen slachtoffer van “volwassen” praktijken. Hoe­ver mag of moet u als arts gaan in uw hulp aan die slachtoffers ? Meer...

PRIJS

Wacht met de prijs

Een juiste reactie op een dringende vraag naar de prijs kan van doorslaggevend belang zijn. Hoe kunt u best reageren ? Meer...

WEETJES & FEITJES

Een prettige herinnering

Meer...

TOPPER

Waar zitten mijn klanten eigenlijk ?

Soms is het zo voor de hand liggend om te adverteren in een blad of een krant, dat u niet meer nadenkt over alternatieven. Vandewalle, een kledingzaak, vond de oplossing bij haar bestaande klanten. Meer...

GOED OM TE WETEN

Mijn echtgenote tekende dit !

Meer...

Geactualiseerd op: 14.05.2024

Meer van Indicator