site Object ( [id] => vlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => vlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.be [folder] => [query] => nl in ('VLTATAAL','VLTAAWAL','VLTAPAAL','VLTAPSAL','VLTABTAL','VLTABWAL','VLTAITAL','VLTAMIAL','VLTAHRAL','VLTAHDAL','VLTAVEAL','VLTAVGAL','VLTAVKAL','VLVMVMAL','VLTATEAL','VLTAEBAL','VLTAVEAL','VLTAFMAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.be [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => customer.services@larcier-intersentia.com [comurl] => ondernemingsdatabank.be [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.be [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.be [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => vlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtestvl.indicator.be [dev_folder] => [language] => NL [country] => vl [ds] => [solr_query] => VLTATAAL,VLTAAWAL,VLTAPAAL,VLTAPSAL,VLTABTAL,VLTABWAL,VLTAITAL,VLTAMIAL,VLTAHRAL,VLTAHDAL,VLTAVEAL,VLTAVGAL,VLTAVKAL,VLVMVMAL,VLTATEAL,VLTAEBAL,VLTAVEAL,VLTAFMAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [lastname_cp] => [street_name] => Tiensesteenweg [taxwin_email] => contact@larcier-intersentia.com [taxwin_copyright] => Taxwin © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [ro_city] => Brussel [ro_zipcode] => 1000 [ro_street_number] => 139 - Bus 6 [ro_street_name] => Hoogstraat [ro_company_name] => Lefebvre Sarrut Belgium nv [ro_title] => Maatschappelijke zetel [thematax_tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [thematax_copyright] => Thematax © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [indy_footer] => Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068 [els_footer] => Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878 [contact_title] => Contactgegevens [street_number] => 306 [tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [tel_tm] => +32 (0)16 98 13 79 [vat_number] => Btw BE 0436.181.878 [zipcode] => 3000 [thematax_email] => contact@larcier-intersentia.com [thematax_street_number] => 1, bus 4 [thematax_zipcode] => 2600 [thematax_city] => Berchem [ompany_name2] => Larcier-Intersentia [web] => test [loyalty_agent] => Maria Galutkina [rpr_number] => RPR Brussel [socialtitle_cp] => [loyalty_phone] => +32 (0)2 808 97 24 [loyalty_mail_from] => Maria Galutkina - Online assistentie [loyalty_mail] => online.assistentie@larcier-intersentia.be [loyalty_fax] => Fax: 0800 39 068 [fax_number] => Fax: 0800 39 068 [thematax_larcier_url] => www.larcier-intersentia.com [thematax_company] => Larcier-Intersentia [thematax_street_name] => Roderveldlaan [loyalty_first_name] => Maria [taxwin_footer_logo] => xx [cs_email] => contact@larcier-intersentia.com [e_mail_tm] => offerte@larcier-intersentia.be [catal_url] => www.larcier-intersentia.com [city] => Leuven [company_logo] => https://d15obcrkb61b05.cloudfront.net/ww/indicator_larcier_logo_114px.png [company_name] => Larcier-Intersentia [country] => Belgie ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - Tips & Advies Ondernemingsdatabank

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op relevantiechecked datum

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Garantietermijn van twee jaar: vanaf wanneer tellen?

Vanaf wanneer begint de twee jaar garantie die u aan klanten moet geven te lopen? Hoe zit het als u het product bij de klant gaat leveren na de aankoop? Begint er bij een herstelling onder garantie een nieuwe termijn te lopen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Een tegoedbon als ‘garantie’ geven?

Een klant brengt een defect product terug waarop u nog garantie moet geven. Mag u er in dat geval voor kiezen om de klant een tegoedbon te geven ten bedrage van het aankoopbedrag? Kunt u andere afspraken maken met de klant? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant vraagt zijn geld terug...

Een klant brengt een defect toestel binnen dat nog onder garantie valt, maar in plaats van een herstelling, vraagt hij zijn geld terug. Kan hij dat wel eisen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Moet de herstelling klaar zijn binnen de garantietermijn?

Een klant kocht een bepaald product bij u en dat ging blijkbaar stuk vlak voordat de garantietermijn om is. Hij komt enkele dagen te laat bij u en ook de herstelling door uw leverancier zal nog even duren. Is die klant dan te laat of niet? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Twee jaar garantie, ook op verkochte hond of plant?!

Er zijn nogal eens misverstanden over de draagwijdte van de wettelijke garantieplicht. Klanten menen soms dat ze in dat verband alleen maar rechten hebben. In hoeverre kunnen ze u echter verplichten tot de oplossing die zij willen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Verkocht met korting, dus ook minder garantie?

Er circuleren nogal wat misverstanden over de draagwijdte van de wettelijke garantieplicht. Welke onduidelijkheden mogen gerust de wereld uit? Maakt het bv. een verschil of u iets verkoopt met korting? Meer...

RECHT - GARANTIE

Vervangen, onder garantie

Een klant kocht bij u een product waar het een en ander aan blijkt te schelen. In welke mate ‘moet’ u het dan onder garantie vervangen? Wat zijn de spelregels en aandachtspunten ter zake? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

De wettelijke garantieplicht verder uitgeklaard…

Als het gaat om garantie denken uw klanten nogal snel dat ze de wet aan hun kant hebben. Nochtans is dat zeker niet altijd het geval. Onlangs deden rechters een paar interessante uitspraken over veelvoorkomende twistpunten... Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Hoezo winkeliers knoeien met de garantieplicht?

Onlangs kwam in de media dat de economische inspectie steeds meer klachten krijgt over winkeliers die knoeien met de garantieplicht. Hoezo, u past die toch correct toe? Geldt die garantieplicht ook voor uw eigen leveranciers? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant, uw leverancier en de twee jaar garantie…

Scheelt er iets met een product dat een klant bij u aankocht, dan kan hij dat eventueel onder garantie gratis laten vervangen. In welke mate kunt u uw leverancier daarvoor laten opdraaien? Een recent arrest geeft u heel wat ruimte… Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator