Een elektronische nieuwsbrief is een goedkoop en flexibel medium binnen uw communicatiemix om uw (potentiële) klanten te bereiken. Maar hoe zorgt u ervoor dat zo’n e-zine effectief zijn doel bereikt?
Meer...
Wanneer u e-mailings verstuurt naar uw klanten, hoopt u uiteraard dat die niet meteen in hun prullenmand verdwijnen. Door het juiste tijdstip voor de verzending te kiezen, behaalt u betere resultaten.
Meer...
Communiceert uw verkoop- of supportteam met uw klanten, zonder dat u daar zelf een overzicht van heeft? Helpmonks wil dit vermijden via ‘shared mailboxes’.
Meer...
MailChimp is een populaire tool om e-zines te maken, te versturen en op te volgen. Kan nieuwkomer Volleyy concurreren met deze gevestigde waarde?
Meer...
Met een nieuwsbrief kunt u uw klanten of de leden van uw vereniging op de hoogte houden van nieuwe producten of diensten, speciale aanbiedingen, nieuwe openingsuren, enz. Hoe pakt u dit op een professionele manier aan?
Meer...
We verzamelden voor u enkele gespecialiseerde maildiensten: ze zijn op zich klein, maar kunnen u wel helpen om een specifieke mailtaak sneller te voltooien.
Meer...
Google Wave werd een jaar geleden gelanceerd en is nu eindelijk voor iedereen toegankelijk. Deze dienst combineert e-mail met instant messaging, social networking en online samenwerking. Is dit werkelijk zo revolutionair?
Meer...