Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
RECLAME MAKEN
Een goede briefing is de sleutel tot succes
Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...
MEDIA
Affiches: het perfecte plaatje?
Affiches hebben als reclamemedium sterke concurrentie gekregen van heel wat andere campagnemiddelen. Toch blijven ze een gevestigde waarde. Heeft ú al eens gedacht aan affiches, bv. om klanten de weg naar uw winkel te tonen? Meer...
RECLAME MAKEN
Billboards/affichage: daar kan iedereen iets mee!
In maart, bij de opening van het autosalon in Genève, maakte bandenfabrikant Vredestein op maar liefst 10.156 m² reclame op toplocaties in 37 grote Europese steden. Alleen iets voor de grote jongens of ook voor u interessant? Meer...
MEDIA
Wie beweegt, valt extra op!
U kent ze vast wel, de bewegende, ofwel ‘moving billboards’ die overal rondrijden: op auto’s, vrachtwagens, fietsen, boten, scooters en andere voertuigen. Werken deze billboards echt en wanneer kunt u ze het best inschakelen? Meer...
KLANTRELATIE
Zoete reclame gaat er altijd in
Opvallen in de reclamewereld is belangrijk. Heeft u al eens overwogen om ‘lekker’ op te vallen? Steeds meer snoep, taart en chocolade is inzetbaar om uw campagnes nét die extra persoonlijke aandacht te geven... Meer...
COMMUNICATIE
Die niet waagt, die niet wint
Onze taal staat bol van de spreekwoorden en de gezegdes. Met een beetje creativiteit kunt u er opvallende reclame mee maken. U kunt er zelfs een order mee doordrukken, zoals het ICT-bedrijf Atos Origin dat deed! Meer...
MEDIA
Een eigen radiospot
U heeft besloten om op de lokale of regionale radio een spotje uit te zenden, maar dat spotje moet wel nog gemaakt worden. Hoe gaat dat in zijn werk en waar moet u allemaal aan denken? Meer...
MEDIA
Is lokale of regionale tv-reclame interessant?
Tv-reclame is een zeer krachtig medium. U kunt reclame maken via de Vlaamse tv-zenders, maar er zijn ook goedkopere, regionale alternatieven. Welke zijn dat en hoe maakt u de beste keuze? Meer...
RECLAME
Zo maakt u handig gebruik van de files
Een reclamebedrijf lanceerde een nieuw product en maakte dat bekend via een motorrijder die met een bord op zijn rug gedurende één maand in drukke files reed. Dit noemt men mobiel adverteren: wat is er allemaal mogelijk? Meer...
RECLAME
Hoe worden uw klanten geprikkeld?
‘Sex sells’, dat is niets nieuws. Dat blijkt ook wel uit onderzoek, maar geldt dat nu ook voor úw producten? Moet u nu plotseling blote vrouwen en mannen in uw advertenties en uw brochures afbeelden? Meer...