Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Doe meer met de ‘call to action’

Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie onder­nemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Meer respons met postkaarten

Mailingacties met postkaarten doen het nog steeds heel erg goed. Direct-marketingexpert Max Kooijmans heeft voor u de belangrijkste tips die zich in de praktijk al bewezen hebben, op een rijtje gezet. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Test uw commerciële tekst met zes teksttesten

Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...

PROMOTIES

Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon

U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige wat de ontvanger nog moet doen, is reageren: via een antwoordkaart of -bon. Waaraan moet die voldoen? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een verkoopbrief volgens het boekje

Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het s­chrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Punten die scoren

Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...

RECLAME MAKEN

Meer respons op uw mailings: doe de test!

Het succes van een direct marketingactie is afhankelijk van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zelf testen uit! Meer...

MEDIA

Wie beweegt, valt extra op!

U kent ze vast wel, de bewegende, ofwel ‘moving billboards’ die overal rond­rijden: op auto’s, vrachtwagens, fietsen, boten, scooters en andere voertuigen. Werken deze billboards echt en wanneer kunt u ze het best inschakelen? Meer...

RECLAME

Zo wordt uw advertentie gelezen

Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De zin en de onzin van het PS

Veel commerciële brieven hebben een PS. Dat naschrift (postscriptum) is allang niet meer nodig om nog iets toe te voegen aan een brief dat vergeten is. Waarom wordt het dan toch nog zoveel toegepast? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator