Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Doe meer met de ‘call to action’
Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie ondernemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Meer respons met postkaarten
Mailingacties met postkaarten doen het nog steeds heel erg goed. Direct-marketingexpert Max Kooijmans heeft voor u de belangrijkste tips die zich in de praktijk al bewezen hebben, op een rijtje gezet. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Test uw commerciële tekst met zes teksttesten
Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...
PROMOTIES
Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon
U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige wat de ontvanger nog moet doen, is reageren: via een antwoordkaart of -bon. Waaraan moet die voldoen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een verkoopbrief volgens het boekje
Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het schrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Punten die scoren
Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...
RECLAME MAKEN
Meer respons op uw mailings: doe de test!
Het succes van een direct marketingactie is afhankelijk van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zelf testen uit! Meer...
MEDIA
Wie beweegt, valt extra op!
U kent ze vast wel, de bewegende, ofwel ‘moving billboards’ die overal rondrijden: op auto’s, vrachtwagens, fietsen, boten, scooters en andere voertuigen. Werken deze billboards echt en wanneer kunt u ze het best inschakelen? Meer...
RECLAME
Zo wordt uw advertentie gelezen
Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
De zin en de onzin van het PS
Veel commerciële brieven hebben een PS. Dat naschrift (postscriptum) is allang niet meer nodig om nog iets toe te voegen aan een brief dat vergeten is. Waarom wordt het dan toch nog zoveel toegepast? Meer...