Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ADVERTEREN

U adverteert regelmatig? Doe het dan als volgt!

Nieuw wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat u met een paar kleine aanpassingen veel effectiever kunt zijn met uw advertentiecampagnes, terwijl het u niets extra kost. Heeft u ook iets aan dit nieuwe onderzoek? Wij zochten het uit. Meer...

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

ADVERTEREN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept ­geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...

ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u b­epalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...

MARKETING - RECLAME MAKEN

Wilt u ook effectief adverteren?

Stel, u wilt een advertentie plaatsen en u vraagt een reclamebureau om die uit te werken. Wat moet u dan weten vóór u de opdracht uitbesteedt? Meer...

RECLAME

Zo wordt uw advertentie gelezen

Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...

MARKETING

De vergrijzing

Meer...

ADVERTEREN

Inhaken op de Olympische Spelen?

Meer...

ADVERTEREN

Is een grote, kleurrijke advertentie altijd beter?

Als u wilt adverteren, zou u kunnen kiezen voor een paginagrote vierkleuren­advertentie. Dat kost wel wat extra, maar levert het ook enige extra’s op? Wanneer kiest u het best voor grotere en meerkleurenadvertenties? Meer...

WEETJES & FEITJES

Hebben Top Topicals geen zin?

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator