Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
INTERNET - E-MAIL
De succesfactor van een e-mailing
Er is een heel belangrijke factor om commerciële e-mailings en nieuwsbrieven te doen slagen. Welke succesfactor is dat? Wat moet u weten? Meer...
COMMUNICATIE
Dubbelzinnige titels…
Onlangs lazen we op een website dat boven een commerciële tekst het best een titel met een dubbele betekenis staat. Klopt dat wel? Meer...
SOCIALE MEDIA
Twitter u zakelijk rijk
Het zijn maar 140 tekens. U typt ze in één minuut. En u kunt er heel veel mensen mee bereiken. Als dat uw doelstelling is, Twitter er dan vooral vrolijk op los. Wilt u echter echt zakendoen, dan kost elke tweet u iets meer denkwerk. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Gratis: woorden die aandacht trekken
Folders, websites, brieven, tweets, blogs, … Nog nooit werd er zoveel geschreven. Hoe valt u op tussen al dat geschreven geweld? Meer...
INTERNET - E-MAIL
Nieuwsbriefafmeldingen? Trek uw stoute schoenen aan!
Schoenwinkel Scapino heeft een digitale nieuwsbrief voor zijn klanten. Regelmatig willen klanten zich hiervan afmelden, maar Scapino heeft iets slims bedacht om toch nog een groot deel van die afmelders te behouden. Meer...
COMMUNICATIE
Geen verkoopbrief, maar een ‘informatieve’ brief
U stuurt uw klanten af en toe een brief om te wijzen op een aanpassing, een gebrek aan of een verbetering van uw product. Waarmee moet u rekening houden als u een informatieve brief moet versturen? Meer...
KLANTEN WERVEN
Klanten werven… voor dummies
Een betoncentrale weet op een slimme manier klanten te werven door op hun website betontips te geven. Zo vertellen ze o.a. welke betonsamenstellingen er zijn voor welke toepassingen én dat u uiteraard bij hen kunt bestellen… Meer...
INTERNET - E-MAIL
Voorkom dat uitschrijven afschrijven wordt
Wetgeving verplicht u om aan allerlei eisen te voldoen als u e-mailings verstuurt. Doet u dit niet, dan kunnen uw berichten als spam aanzien worden. Uitschrijven moet bijvoorbeeld makkelijker worden. U kunt dit echter wel beïnvloeden! Meer...