Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken

“De leukste en voordeligste sinterklaascadeaus” staat er boven een mailing van Hema. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst aangetrokken wordt. Zorgt deze kopregel daarvoor? Tijd voor een les goede kopregels maken. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een dubbele slogan werkt beter

Vaak wordt er een enkele slogan (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Test uw commerciële tekst met zes teksttesten

Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een verkoopbrief volgens het boekje

Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het s­chrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...

KLANTEN WERVEN

De nieuwsbrief: gebruik hem om klanten te werven!

Nieuwsbrieven, news updates en e-zines: de varianten zijn talrijk als het gaat om – commerciële – informatieverstrekking. Het mooie is bovendien dat het krachtige instrumenten zijn om nieuwe klanten te werven. Meer...

COMMUNICATIE

Te snel is fout: slordige e-mails vermijden

Meer...

ADVERTEREN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept ­geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief

E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Gratis: woorden die aandacht trekken

Folders, websites, brieven, tweets, blogs, … Nog nooit werd er zoveel geschreven. Hoe valt u op tussen al dat geschreven geweld? Meer...

Geactualiseerd op: 15.05.2024

Meer van Indicator