Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken
“De leukste en voordeligste sinterklaascadeaus” staat er boven een mailing van Hema. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst aangetrokken wordt. Zorgt deze kopregel daarvoor? Tijd voor een les goede kopregels maken. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een dubbele slogan werkt beter
Vaak wordt er een enkele slogan (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Test uw commerciële tekst met zes teksttesten
Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...
ADVERTEREN
Renault stuurt lezer uit z’n advertentie
Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een verkoopbrief volgens het boekje
Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het schrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...
KLANTEN WERVEN
De nieuwsbrief: gebruik hem om klanten te werven!
Nieuwsbrieven, news updates en e-zines: de varianten zijn talrijk als het gaat om – commerciële – informatieverstrekking. Het mooie is bovendien dat het krachtige instrumenten zijn om nieuwe klanten te werven. Meer...
ADVERTEREN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief
E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Gratis: woorden die aandacht trekken
Folders, websites, brieven, tweets, blogs, … Nog nooit werd er zoveel geschreven. Hoe valt u op tussen al dat geschreven geweld? Meer...