Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken
“De leukste en voordeligste sinterklaascadeaus” staat er boven een mailing van Hema. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst aangetrokken wordt. Zorgt deze kopregel daarvoor? Tijd voor een les goede kopregels maken. Meer...
ADVERTEREN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...
RECLAME MAKEN
Een goede briefing is de sleutel tot succes
Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteer eens anders
Hoe valt mijn advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en kleur zijn al snel heel wat duurder. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...
ADVERTEREN
Hoe maakt u een goede advertentie?
Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u bepalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...
MEDIA
Heeft u uw mediaplan 2011 al klaar?
Wellicht bent u nog druk bezig met het vastleggen van uw plannen voor het komende jaar. Hierbij een aantal handige tips voor een kort en efficiënt mediaplan... Meer...
COMMUNICATIE
Steek een beetje hoop in uw reclame
In uw communicatie probeert u om mensen te verleiden om zaken met u te doen. Hoe kunt u een wervende tekst opstellen? Meer...
RECLAME MAKEN
Reclame, zuivel een kwestie van creativiteit
Philips brengt in Nederland LED-lampen aan de man via advertenties op zuivelverpakkingen van Vecozuivel met kortingsbonnen van 20%. Het moet niet gekker worden… Of is het misschien nog zo gek niet? Meer...
MARKETING
Hoe bekend is uw bedrijfsnaam?
Naamsbekendheid is belangrijker dan u denkt. U kunt zelf veel doen om uw bedrijfsnaam bekender te maken en dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Begin vandaag nog met een frisse aanpak. Meer...
MARKETING - RECLAME MAKEN
Wilt u ook effectief adverteren?
Stel, u wilt een advertentie plaatsen en u vraagt een reclamebureau om die uit te werken. Wat moet u dan weten vóór u de opdracht uitbesteedt? Meer...