Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken

“De leukste en voordeligste sinterklaascadeaus” staat er boven een mailing van Hema. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst aangetrokken wordt. Zorgt deze kopregel daarvoor? Tijd voor een les goede kopregels maken. Meer...

ADVERTEREN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept ­geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...

RECLAME MAKEN

Een goede briefing is de sleutel tot succes

Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Adverteer eens anders

Hoe valt mijn advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en kleur zijn al snel heel wat duurder. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...

ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u b­epalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...

MEDIA

Heeft u uw mediaplan 2011 al klaar?

Wellicht bent u nog druk bezig met het vastleggen van uw plannen voor het komende jaar. Hierbij een aantal handige tips voor een kort en efficiënt mediaplan... Meer...

COMMUNICATIE

Steek een beetje hoop in uw reclame

In uw communicatie probeert u om mensen te verleiden om zaken met u te doen. Hoe kunt u een wervende tekst opstellen? Meer...

RECLAME MAKEN

Reclame, zuivel een kwestie van creativiteit

Philips brengt in Nederland LED-lampen aan de man via advertenties op zuivelverpakkingen van Vecozuivel met kortingsbonnen van 20%. Het moet niet gekker worden… Of is het misschien nog zo gek niet? Meer...

MARKETING

Hoe bekend is uw bedrijfsnaam?

Naamsbekendheid is belangrijker dan u denkt. U kunt zelf veel doen om uw bedrijfsnaam bekender te maken en dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Begin vandaag nog met een frisse aanpak. Meer...

MARKETING - RECLAME MAKEN

Wilt u ook effectief adverteren?

Stel, u wilt een advertentie plaatsen en u vraagt een reclamebureau om die uit te werken. Wat moet u dan weten vóór u de opdracht uitbesteedt? Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator