Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een dubbele slogan werkt beter

Vaak wordt er een enkele slogan (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...

FOLDERS EN ADVERTENTIES

Waaraan moet een foto voor drukwerk voldoen?

Drukwerk zonder foto’s is zoals een fiets zonder versnellingen. U kunt er wel iets mee, maar het kan beter. Daarom in deze bijdrage enkele tips en adviezen waaraan een goede foto voor uw folders en advertenties moet voldoen. Meer...

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

ADVERTEREN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept ­geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?

U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...

ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u b­epalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...

MARKETING - MEDIA

Tijdschriftadvertenties doen het goed!

Uit recent onderzoek van Neurensics is gebleken dat advertenties in tijdschriften veel beter door de hersenen verwerkt worden dan tv-spots. Een goed moment dus om zelf een tijdschriftadvertentie te plaatsen! Meer...

RECLAME MAKEN

Meer respons op uw mailings: doe de test!

Het succes van een direct marketingactie is afhankelijk van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zelf testen uit! Meer...

RECLAME

Zo wordt uw advertentie gelezen

Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator