Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERKOOPPRESENTATIE

Het introduceren van een nieuwe slide

Uw verkooppresentatie is volgens ‘uw’ logica opgebouwd, maar de toehoorder kent deze logica van tevoren niet. Hoe kunt u dan het best een volgende slide (dia) introduceren? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Krachtig presenteren

Na een grondige inventarisatie is het eindelijk zover: u mag uw product of uw dienst presenteren. Hoe geeft u een overtuigende verkooppresentatie? Meer...

PRESENTEREN

80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!

Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Hoe gaat u om met spanning voor een presentatie?

U moet volgende week een belangrijke (verkoop)presentatie geven aan een groep potentiële klanten. De gedachte eraan alleen al zorgt voor een knoop in uw maag. Wat helpt om uw zenuwen zo goed mogelijk in bedwang te houden? Meer...

PRESENTEREN

Wat is uw PWI-factor?

Meer...

PRESENTEREN

Meteen de aandacht pakken

Stefan moest een bedrijfspresentatie geven voor een interessante, potentiële klant. Onderweg schoot hem een goede opening te binnen, waarmee hij meteen alle aandacht trok. Hoe begint u uw presentatie? Meer...

PRESENTEREN

Presenteer oplossingen in plaats van producten

Peter houdt een héél uitgebreide presentatie en toch levert dat geen bestelling op. Waar liep het mis en vooral: wat is er belangrijk als u de gelegenheid krijgt om een verkooppresentatie te houden? Meer...

PRESENTEREN

De kunst van het weglaten

Luc mocht een korte presentatie houden over zijn producten voor de aankoper en de productiechef van een groot bedrijf. Het duurde echter veel te lang. Hoe maakt ú uw presentatie precies lang genoeg? Meer...

PRESENTATIES

Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie

In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...

PRESENTATIES

Het geheim van uw PowerPoint-presentatie

De hoeveelheid tekst, drukke of rustige kleuren, geluidseffecten, allerlei soorten grafieken, … u moet voor een presentatie met veel zaken rekening houden. Wat zijn de beste tips om van uw presentatie een succes te maken? Meer...

Geactualiseerd op: 18.04.2024

Meer van Indicator