Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Test uw commerciële tekst met zes teksttesten
Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een verkoopbrief volgens het boekje
Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het schrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief
E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Punten die scoren
Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Zo wordt uw verkoopbrief helemaal het einde
Wist u dat men het einde van uw verkoopbrief als laatste bekijkt vóór men besluit om hem te lezen? U kunt er dus maar beter voor zorgen dat het slot van uw brief helemaal in orde is. We geven u daarvoor enkele tips. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Gefixeerd op fixatiepunten
Naar de meeste brieven wordt er alleen gekeken en onbewust worden ze niet gelezen. Om úw brief wél bewust te laten lezen, kunt u het best optimaal gebruik maken van zogenaamde fixatiepunten. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Lang niet slecht voor een verkoopbrief
Als u verkoopbrieven schrijft, heeft u zich ongetwijfeld laten vertellen dat u het kort moet houden. Is dat echter wel zo? Onderzoek wijst keer op keer net uit dat een lange brief beter werkt. Wat moet u weten? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Zo wordt iedere verkoopbrief een plaatje
Een foto zegt meer dan duizend woorden... Waarom zou u dus enkel woorden gebruiken in uw mailings? Foto’s kunnen een verkoopbrief heel wat krachtiger maken, als u ze uiteraard op de juiste manier gebruikt... Meer...
COMMUNICATIE
Meer verkoop? We geven het u op een briefje!
Communicatiebureau Leene.txt heeft ontdekt dat maar liefst 4,5 miljoen mensen iedere maand een brief krijgen die ze niet helemaal begrijpen. Hoe zeker bent ú ervan dat u duidelijk communiceert? Meer...