Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
COMMUNICATIE
Een goed plaatje zegt meer dan een glad praatje
De oude Chinezen wisten het al: een beeld zegt meer dan 1.000 woorden. Dat geldt nog steeds. Alleen is de vraag: hoe komt u aan een goed beeld voor uw drukwerk, advertenties en website? Meer...
COMMUNICATIE
Meer verkopen met emoties
De tijd waarin u een product of dienst verkocht, is voorbij. Tegenwoordig verkoopt u oplossingen, belevingen, emoties, … Wat speelt er, wat moet u weten, hoe pakt u dit het best aan? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Ben jij klaar voor informeel taalgebruik?
Meer en meer bedrijven spreken in hun schriftelijke contacten hun klanten aan in de jij-vorm. Ze willen zo een meer directe stijl hanteren. Moet alles dan maar in de je- en jij-vorm om succes te hebben? Meer...
RECLAME MAKEN
Een goede briefing is de sleutel tot succes
Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...
RECLAME MAKEN
De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’
Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is: hoe vraagt u naar de order of naar een vervolg in uw reclame? Meer...
RECLAME MAKEN
De goedkoopste manier van reclame maken
Onbekend maakt onbemind. Daarom maken grote bedrijven zoveel reclame. Veel reclame kost echter veel geld. Is er een manier om goede reclame te maken zónder dat het veel geld kost? Meer...
MARKETING - RECLAME MAKEN
We strooien met reclame-ideeën
Flyers of strooifolders zijn een goedkope manier om reclame te maken. Het papier is dun en het formaat is meestal klein - voor de drukkosten hoeft u het dus niet te laten. We geven u graag zes ideeën om flyers optimaal in te zetten. Meer...
RECLAME
Zo wordt uw advertentie gelezen
Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...
VERKOOPTACTIEK
Binnen geraken bij een multinational
Het lijkt vaak onbegonnen werk om bij grote organisaties op hoog niveau binnen te geraken. Meestal proberen verkopers om één specifieke contactpersoon te bereiken, maar dat is een frustrerende bezigheid. Kan dat ook anders? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
25 minuten bij de klant thuis op schoot
Uit onderzoek blijkt dat een eigen tijdschrift voor uw klanten (een zogenaamd relatiemagazine) een zeer effectief medium is. Heeft ú daar ook iets aan of is dat alleen iets voor multinationals? Meer...