Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

INTERNET - E-MAIL

De succesfactor van een e-mailing

Er is een heel belangrijke factor om commerciële e-mailings en nieuwsbrieven te doen slagen. Welke succesfactor is dat? Wat moet u weten? Meer...

INTERNET - E-MAIL

Afmelden nieuwsbrief

Meer...

INTERNET - E-MAIL

Meer respons met activiteitgestuurde e-mailing

Hoe gerichter een promotionele e-mail is, hoe groter de kans op respons. Die kans op respons wordt nog groter als u uw e-mail op het juiste moment stuurt. Wat is nu een goed of misschien wel het beste moment? Meer...

KLANTEN WERVEN

De nieuwsbrief: gebruik hem om klanten te werven!

Nieuwsbrieven, news updates en e-zines: de varianten zijn talrijk als het gaat om – commerciële – informatieverstrekking. Het mooie is bovendien dat het krachtige instrumenten zijn om nieuwe klanten te werven. Meer...

COMMUNICATIE

“Sorry, mijn fout!”

Een groot familiepretpark verstuurde een nieuwsbrief vol met taalfouten. Ze konden er weliswaar zelf niets aan doen, maar toch… Wat moet u doen als er bij het versturen van e-mails en nieuwsbrieven echt iets fout gaat? Meer...

INTERNET - E-MAIL

Dit zijn allemaal klanten…

Onlangs stuurde een verzekeringskantoor een elektronische nieuwsbrief naar al zijn klanten die daarvoor ingeschreven waren. Niets aan de hand, zal u zeggen, maar de e-mailadressen waren voor iedereen zichtbaar. Is dit een probleem? Meer...

INTERNET - E-MAIL

Voorkom dat uitschrijven afschrijven wordt

Wetgeving verplicht u om aan allerlei eisen te voldoen als u e-mailings verstuurt. Doet u dit niet, dan kunnen uw berichten als spam aanzien worden. Uitschrijven moet bijvoorbeeld makkelijker worden. U kunt dit echter wel beïnvloeden! Meer...

COMMUNICATIE

E-mailvormgeving waarmee u scoort

Niemand stuurt brieven of offertes op briefpapier zonder een fatsoenlijke opmaak. Waarom worden er dan wel vaak ‘naakte’ e-mails gestuurd? Waarom worden die eigenlijk ook niet in een mooi jasje gestopt? Meer...

ELEKTRONISCHE VERKOOP

Voorkom dat uw e-mailings gezien worden als spam

Spamfilters laten steeds minder e-mail door. Logisch, want zo’n 80% (!) van alle e-mails is tegenwoordig spam. Wat als u echter volledig te goeder trouw bent? Voorkom dan dat úw berichten door spamfilters tegengehouden worden... Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Lees alstublieft deze nieuwsbrief!

Bijna 50% van alle e-mails is spam. Daarom wordt een nieuwsbrief of een aanbieding per e-mail meestal direct verwijderd of wordt die door een spamfilter tegengehouden. Hoe verhoogt u de respons op uw e-mails? Meer...

Geactualiseerd op: 15.05.2024

Meer van Indicator