Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

FOLDERS EN ADVERTENTIES

Waaraan moet een foto voor drukwerk voldoen?

Drukwerk zonder foto’s is zoals een fiets zonder versnellingen. U kunt er wel iets mee, maar het kan beter. Daarom in deze bijdrage enkele tips en adviezen waaraan een goede foto voor uw folders en advertenties moet voldoen. Meer...

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

PROMOTIES

Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon

U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige wat de ontvanger nog moet doen, is reageren: via een antwoordkaart of -bon. Waaraan moet die voldoen? Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?

U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...

RECLAME MAKEN

Een goede briefing is de sleutel tot succes

Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...

RECLAME MAKEN

Stickers blijven ook in het geheugen plakken

We zijn er zo mee vertrouwd dat we ze niet meteen als een mooi reclame­­medium zien: stickers. Wie er creatief mee omgaat, kan voor sterke boodschappe­n zorge­n die blijven hangen. Een aantal mooie voorbeelden op een rijtje… Meer...

MARKETING - RECLAME MAKEN

Wilt u ook effectief adverteren?

Stel, u wilt een advertentie plaatsen en u vraagt een reclamebureau om die uit te werken. Wat moet u dan weten vóór u de opdracht uitbesteedt? Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Adverteren is geen wet van Meden… en Perzen

Goed hoeft niet altijd duur te zijn. Dat bewees ‘Perzenkoning’ Jaap Vos uit Eindhoven. Hij sloeg alle adviezen in de wind en adverteerde zoals hij dacht dat het goed was. Goedkoop, want hij was toch ook goedkoop? De sleutel tot succes? Meer...

RECLAME

Zo wordt uw advertentie gelezen

Adverteren doet verkopen, maar hoe zorgt u ervoor dat uw advertentie gezien en gelezen wordt? We geven een paar eenvoudige vuistregels om een advertentie te maken die opvalt én de aandacht van potentiële klanten vasthoudt… Meer...

WEETJES & FEITJES

Hebben Top Topicals geen zin?

Meer...

Geactualiseerd op: 22.04.2024

Meer van Indicator