Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Toegevoegde waarde voor uw correspondentie
Terre Armée ging verhuizen en dus werd het tijd voor een verhuisbericht. Een slim verhuisbericht, want er zat meteen een visitekaartje en een klein, goedkoop foldertje bij de brief. Zo kreeg standaardpost een mooie reclamefunctie. Meer...
PROMOTIES
Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon
U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige wat de ontvanger nog moet doen, is reageren: via een antwoordkaart of -bon. Waaraan moet die voldoen? Meer...
KLANTEN WERVEN
De nieuwsbrief: gebruik hem om klanten te werven!
Nieuwsbrieven, news updates en e-zines: de varianten zijn talrijk als het gaat om – commerciële – informatieverstrekking. Het mooie is bovendien dat het krachtige instrumenten zijn om nieuwe klanten te werven. Meer...
RECLAME MAKEN
Een goede briefing is de sleutel tot succes
Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteer eens anders
Hoe valt mijn advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en kleur zijn al snel heel wat duurder. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Gratis: woorden die aandacht trekken
Folders, websites, brieven, tweets, blogs, … Nog nooit werd er zoveel geschreven. Hoe valt u op tussen al dat geschreven geweld? Meer...
INTERNET - WEBSITE
Speciaal voor dikke catalogi, handleidingen, enz.
Kiezen uw klanten uw producten uit een catalogus/brochure of biedt u een uitgebreide handleiding aan, dan kunt u veel drukkosten besparen door deze publicaties online te zetten. Wat zijn de mogelijkheden? Meer...
COMMUNICATIE
Wij hebben een ge-wel-dig bedrijf!
Een glazenwassersbedrijf prees zichzelf aan als “het beste, met een excellente service en een zeer unieke manier van werken”. Niets aan de hand, dachten ze, totdat ze van klanten hoorden dat ze ongeloofwaardig overkwamen. Meer...
COMMUNICATIE
Druppelsgewijs stromen de klanten binnen
U wilt uw doelgroep graag laten weten waar u goed in bent. Moet u dan één keer heel hard schreeuwen of werkt het beter om minder luid, maar wel regelmatig iets van u te laten horen? Meer...