Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
OMGAAN MET BEZWAREN
Lastige vragen tijdens een verkooppresentatie
Paul gaf bij een groot bedrijf een presentatie aan acht aanwezigen. Hij kreeg de nodige kritische vragen en opmerkingen op zich afgevuurd, maar daar ging hij wel heel sterk mee om. Valt daar iets van te leren? Meer...
PRESENTEREN
Drie ingrediënten voor succesvolle verkooppresentaties
Wilt u nog effectiever verkooppresentaties kunnen houden? Dan zijn er drie belangrijke ingrediënten waarmee u zeker rekening moet houden. Welke dit zijn en wat u erover moet weten, leest u hier. Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN
Uw presentatie perfect afsluiten
Een verkooppresentatie heeft een doel; u wilt klanten overtuigen en hen uw product of dienst verkopen. Bij het einde en de afsluiting worden echter veel fouten gemaakt. Presentatie-experte Susan Weinschenk geeft enkele interessante tips. Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN
Krachtig presenteren
Na een grondige inventarisatie is het eindelijk zover: u mag uw product of uw dienst presenteren. Hoe geeft u een overtuigende verkooppresentatie? Meer...
PRESENTEREN
80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!
Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...
PRESENTEREN
Presenteer oplossingen in plaats van producten
Peter houdt een héél uitgebreide presentatie en toch levert dat geen bestelling op. Waar liep het mis en vooral: wat is er belangrijk als u de gelegenheid krijgt om een verkooppresentatie te houden? Meer...
PRESENTATIES
Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie
In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...