Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Test uw commerciële tekst met zes teksttesten

Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een verkoopbrief volgens het boekje

Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het s­chrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief

E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Punten die scoren

Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een paar alinea’s over alinea’s

Onze redactie kreeg de vraag uit hoeveel alinea’s een verkoopbrief mag bestaan. We legden de vraag voor aan direct mail copywriter Jeffrey Rijkhoff. Hij vertelt u alles wat u over alinea’s moet weten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Zo wordt uw verkoopbrief helemaal het einde

Wist u dat men het einde van uw verkoopbrief als laatste bekijkt vóór men besluit om hem te lezen? U kunt er dus maar beter voor zorgen dat het slot van uw brief helemaal in orde is. We geven u daarvoor enkele tips. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Gefixeerd op fixatiepunten

Naar de meeste brieven wordt er alleen gekeken en onbewust worden ze niet gelezen. Om úw brief wél bewust te laten lezen, kunt u het best optimaal gebruik maken van zogenaamde fixatiepunten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Zo wordt iedere verkoopbrief een plaatje

Een foto zegt meer dan duizend woorden... Waarom zou u dus enkel woorden gebruiken in uw mailings? Foto’s kunnen een verkoopbrief heel wat krachtiger maken, als u ze uiteraard op de juiste manier gebruikt... Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De indeling van een verkoopbrief

Meer...

WEETJES & FEITJES

Uw verkoopbrief snel verbeteren

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator