Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

MEDIA

Kom in beweging voor beter scorende reclame

Niet ieder bedrijf heeft honderdduizenden euro’s ter beschikking om reclame te maken. Hoe kunt u op een creatieve en relatief goedkope manier opvallen en uw boodschap overbrengen bij de klant? Meer...

MARKETING

Groupon: is het iets voor u?

Het Nederlandse In10lessen.nl leert mensen in tien lessen en met 100 video’s gitaar spelen. Om extra klanten te werven, werd Groupon ingezet. Er werd veel verkocht, maar weinig verdiend en het kostte veel tijd. Toch was men tevreden. Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?

U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...

ADVERTEREN

Adverteren in minder goede tijden?

Als het wat minder gaat, dan sneuvelen veel reclame­budgetten in de bezuinigingen. De vraag is of dat altijd verstandig is. Meer...

MARKETING - SLOGAN EN USP

Zo krijgt u een goede slogan

Veel bedrijven koppelen een slogan aan hun bedrijfsnaam. Welk voordeel biedt een slogan voor uw bedrijf en waarop moet u letten wanneer u met een slogan werkt? Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe zet ik een reclamecampagne op?

Voor een advertentie in een lokale krant is een reclameplan niet nodig. Als u meer wilt doen, is het goed om het geheel te overzien en een plan op te ma­ken, ongeacht of het om een groot of een klein budget gaat. Hoe pakt u dat aan? Meer...

RECLAME

Herkend worden met een deuntje

Mensen horen een muziekje en moeten meteen aan uw bedrijf denken. Mooi, maar hoe komt u aan zo’n muziekje of aan zo’n muzikaal logo? Meer...

MARKETING

Alles verandert… behalve uw logo?

Het Antwerpse marketingbureau Brandhome heeft onderzocht welke bedrijfs­logo’s het meest en het minst bekend zijn in Vlaanderen. Daaruit zijn enkele conclusies getrokken die u kunt gebruiken om meer uit uw logo te halen. Meer...

ADVERTEREN

Kijken door de verkeerde bril

Een opticien liet zich door een advertentieverkoper verleiden tot een campagne in een lokaal werkblad. Helaas leverde deze campagne geen enkele reactie op. Hoe kwam dat? Meer...

WEETJES & FEITJES

Hebben Top Topicals geen zin?

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator