Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
MEDIA
Kom in beweging voor beter scorende reclame
Niet ieder bedrijf heeft honderdduizenden euro’s ter beschikking om reclame te maken. Hoe kunt u op een creatieve en relatief goedkope manier opvallen en uw boodschap overbrengen bij de klant? Meer...
MARKETING
Groupon: is het iets voor u?
Het Nederlandse In10lessen.nl leert mensen in tien lessen en met 100 video’s gitaar spelen. Om extra klanten te werven, werd Groupon ingezet. Er werd veel verkocht, maar weinig verdiend en het kostte veel tijd. Toch was men tevreden. Meer...
RECLAME MAKEN
Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?
U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...
ADVERTEREN
Adverteren in minder goede tijden?
Als het wat minder gaat, dan sneuvelen veel reclamebudgetten in de bezuinigingen. De vraag is of dat altijd verstandig is. Meer...
MARKETING - SLOGAN EN USP
Zo krijgt u een goede slogan
Veel bedrijven koppelen een slogan aan hun bedrijfsnaam. Welk voordeel biedt een slogan voor uw bedrijf en waarop moet u letten wanneer u met een slogan werkt? Meer...
RECLAME MAKEN
Hoe zet ik een reclamecampagne op?
Voor een advertentie in een lokale krant is een reclameplan niet nodig. Als u meer wilt doen, is het goed om het geheel te overzien en een plan op te maken, ongeacht of het om een groot of een klein budget gaat. Hoe pakt u dat aan? Meer...
RECLAME
Herkend worden met een deuntje
Mensen horen een muziekje en moeten meteen aan uw bedrijf denken. Mooi, maar hoe komt u aan zo’n muziekje of aan zo’n muzikaal logo? Meer...
MARKETING
Alles verandert… behalve uw logo?
Het Antwerpse marketingbureau Brandhome heeft onderzocht welke bedrijfslogo’s het meest en het minst bekend zijn in Vlaanderen. Daaruit zijn enkele conclusies getrokken die u kunt gebruiken om meer uit uw logo te halen. Meer...
ADVERTEREN
Kijken door de verkeerde bril
Een opticien liet zich door een advertentieverkoper verleiden tot een campagne in een lokaal werkblad. Helaas leverde deze campagne geen enkele reactie op. Hoe kwam dat? Meer...