Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken

“De leukste en voordeligste sinterklaascadeaus” staat er boven een mailing van Hema. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst aangetrokken wordt. Zorgt deze kopregel daarvoor? Tijd voor een les goede kopregels maken. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Test uw commerciële tekst met zes teksttesten

Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bv. een verkoopbrief, brochure of e-mailing en wilt u weten of uw tekst scoort? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een verkoopbrief volgens het boekje

Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het s­chrijven van de klassieke verkoopbrief. Die kon vroeger net zolang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging... Meer...

COMMUNICATIE

Dubbelzinnige titels…

Onlangs lazen we op een website dat boven een commerciële tekst het best een titel met een dubbele betekenis staat. Klopt dat wel? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De indeling van een verkoopbrief

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe ziet de folder uit een mailing eruit?

Een mailing bevat meestal ook een folder, maar aan welke eisen moet zo’n folder eigenlijk voldoen? Direct mail-expert Max Kooijmans geeft antwoord... Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe meer u bijsluit, hoe hoger de respons?

De meeste mailings bestaan standaard uit hetzelfde: een brief, een folder en een antwoordmogelijkheid. Daar is niets mis mee, maar u kunt er ook een bijsluiter bijvoegen. Als u dat op de juiste manier doet, verhoogt u uw respons. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Call to action: dit moet u doen!

Een verkoper die achter zijn bureau blijft zitten, verkoopt niet. Er is immers inter­actie met de klant nodig. Dat geldt ook voor uw ‘schriftelijke verkopers’ zoals uw brieven en uw website. Laat mensen dus reageren met een ‘call to action’. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe groter en opvallender, hoe beter?

Wat u met een mailing ook maar wilt bereiken, u moet natuurlijk wel opvallen en voorkomen dat uw mailing direct weggegooid wordt. Hoe vermijdt u een onmiddellijke, verticale klassering in de prullenmand? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Het Financieele Dagblad bewijst letterlijk zijn voordelen

Het Nederlandse Financieele Dagblad verstuurde een mailing die letterlijk be­­wees waarom de ontvanger een proefabonnement zou moeten nemen. Opvallende vormgeving, perfect uitgevoerd, … dat kunt u ook! Meer...

Geactualiseerd op: 25.06.2024

Meer van Indicator