Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

MEDIA

Kom in beweging voor beter scorende reclame

Niet ieder bedrijf heeft honderdduizenden euro’s ter beschikking om reclame te maken. Hoe kunt u op een creatieve en relatief goedkope manier opvallen en uw boodschap overbrengen bij de klant? Meer...

MEDIA

Reclame maken: waar doet u dat?

Of uw omzet nu stijgt of daalt, in ieder geval is het belangrijk om uw marketingplan regelmatig opnieuw te bekijken. Bent u nog steeds optimaal bezig? Hoe bereikt u uw klanten het best? Meer...

ADVERTEREN

Adverteren in minder goede tijden?

Als het wat minder gaat, dan sneuvelen veel reclame­budgetten in de bezuinigingen. De vraag is of dat altijd verstandig is. Meer...

MEDIA

Kortingen op advertentieruimte

Meer...

ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u b­epalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...

RECLAME

Reclame maken in een recessie: hoe doet u dat?

Het gaat slecht met de economie en dus is het voor velen weer tijd om de broekriem aan te halen. Voor welke zaken is de klant in deze tijd extra gevoelig en hoe speelt u daarop in? Marketingexpert David Quelch geeft raad… Meer...

COMMUNICATIE

Die niet waagt, die niet wint

Onze taal staat bol van de spreekwoorden en de gezegdes. Met een beetje creativiteit kunt u er opvallende reclame mee maken. U kunt er zelfs een order mee doordrukken, zoals het ICT-bedrijf Atos Origin dat deed! Meer...

COMMUNICATIE

Hebben onzinwoorden zin voor u?

Soms zijn reclameacties zo briljant en opvallend dat iedereen erover praat. In Nederland scoorden Overtoom en KPN onlangs enorm met een reclame­cam­pagne waarin ‘onzinwoorden’ gebruikt worden. Meer...

ADVERTEREN

Kijken door de verkeerde bril

Een opticien liet zich door een advertentieverkoper verleiden tot een campagne in een lokaal werkblad. Helaas leverde deze campagne geen enkele reactie op. Hoe kwam dat? Meer...

ADVERTEREN

Is een grote, kleurrijke advertentie altijd beter?

Als u wilt adverteren, zou u kunnen kiezen voor een paginagrote vierkleuren­advertentie. Dat kost wel wat extra, maar levert het ook enige extra’s op? Wanneer kiest u het best voor grotere en meerkleurenadvertenties? Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator