Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
MEDIA
Kom in beweging voor beter scorende reclame
Niet ieder bedrijf heeft honderdduizenden euro’s ter beschikking om reclame te maken. Hoe kunt u op een creatieve en relatief goedkope manier opvallen en uw boodschap overbrengen bij de klant? Meer...
MEDIA
Reclame maken: waar doet u dat?
Of uw omzet nu stijgt of daalt, in ieder geval is het belangrijk om uw marketingplan regelmatig opnieuw te bekijken. Bent u nog steeds optimaal bezig? Hoe bereikt u uw klanten het best? Meer...
ADVERTEREN
Adverteren in minder goede tijden?
Als het wat minder gaat, dan sneuvelen veel reclamebudgetten in de bezuinigingen. De vraag is of dat altijd verstandig is. Meer...
ADVERTEREN
Hoe maakt u een goede advertentie?
Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u bepalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...
RECLAME
Reclame maken in een recessie: hoe doet u dat?
Het gaat slecht met de economie en dus is het voor velen weer tijd om de broekriem aan te halen. Voor welke zaken is de klant in deze tijd extra gevoelig en hoe speelt u daarop in? Marketingexpert David Quelch geeft raad… Meer...
COMMUNICATIE
Die niet waagt, die niet wint
Onze taal staat bol van de spreekwoorden en de gezegdes. Met een beetje creativiteit kunt u er opvallende reclame mee maken. U kunt er zelfs een order mee doordrukken, zoals het ICT-bedrijf Atos Origin dat deed! Meer...
COMMUNICATIE
Hebben onzinwoorden zin voor u?
Soms zijn reclameacties zo briljant en opvallend dat iedereen erover praat. In Nederland scoorden Overtoom en KPN onlangs enorm met een reclamecampagne waarin ‘onzinwoorden’ gebruikt worden. Meer...
ADVERTEREN
Kijken door de verkeerde bril
Een opticien liet zich door een advertentieverkoper verleiden tot een campagne in een lokaal werkblad. Helaas leverde deze campagne geen enkele reactie op. Hoe kwam dat? Meer...
ADVERTEREN
Is een grote, kleurrijke advertentie altijd beter?
Als u wilt adverteren, zou u kunnen kiezen voor een paginagrote vierkleurenadvertentie. Dat kost wel wat extra, maar levert het ook enige extra’s op? Wanneer kiest u het best voor grotere en meerkleurenadvertenties? Meer...