Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
MEDIA
Reclame maken: waar doet u dat?
Of uw omzet nu stijgt of daalt, in ieder geval is het belangrijk om uw marketingplan regelmatig opnieuw te bekijken. Bent u nog steeds optimaal bezig? Hoe bereikt u uw klanten het best? Meer...
RECLAME MAKEN
Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?
U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...
ADVERTEREN
Adverteren in minder goede tijden?
Als het wat minder gaat, dan sneuvelen veel reclamebudgetten in de bezuinigingen. De vraag is of dat altijd verstandig is. Meer...
RECLAME MAKEN
De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’
Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is: hoe vraagt u naar de order of naar een vervolg in uw reclame? Meer...
KLANTEN WERVEN
Ludieke acties zorgen voor positieve aandacht
Is de concurrentie hevig en het reclamebudget voor 2010 al voor een groot gedeelte opgesoupeerd? Dan kunt u wellicht toch nog aandacht krijgen zonder dure advertenties aan te kopen. Meer...
RECLAME MAKEN
De goedkoopste manier van reclame maken
Onbekend maakt onbemind. Daarom maken grote bedrijven zoveel reclame. Veel reclame kost echter veel geld. Is er een manier om goede reclame te maken zónder dat het veel geld kost? Meer...
PROMOTIE
Over mosselen en aardbeien
Elk jaar wordt er reikhalzend uitgekeken naar het nieuwe mosselseizoen en dit met veel reclame en persaandacht. Hoe zet ook ú uw product in de kijker? Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteren is geen wet van Meden… en Perzen
Goed hoeft niet altijd duur te zijn. Dat bewees ‘Perzenkoning’ Jaap Vos uit Eindhoven. Hij sloeg alle adviezen in de wind en adverteerde zoals hij dacht dat het goed was. Goedkoop, want hij was toch ook goedkoop? De sleutel tot succes? Meer...
COMMUNICATIE
Hebben onzinwoorden zin voor u?
Soms zijn reclameacties zo briljant en opvallend dat iedereen erover praat. In Nederland scoorden Overtoom en KPN onlangs enorm met een reclamecampagne waarin ‘onzinwoorden’ gebruikt worden. Meer...