Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 7 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Maak het de klant zo makkelijk mogelijk om te reageren
Met uw direct mailing moet u mensen aanzetten tot actie, u moet ze precies laten doen wat u wilt. Dat lukt alleen goed als u de regeltjes volgens het boekje volgt. Dán is succes verzekerd. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief
E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Punten die scoren
Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Zo wordt iedere verkoopbrief een plaatje
Een foto zegt meer dan duizend woorden... Waarom zou u dus enkel woorden gebruiken in uw mailings? Foto’s kunnen een verkoopbrief heel wat krachtiger maken, als u ze uiteraard op de juiste manier gebruikt... Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Meer respons met antwoordkaarten
Menig bedrijf spaart kosten noch moeite bij het opstellen van een verkoopbrief, maar men vergeet dikwijls de mogelijkheden van een antwoordkaart. Hanteer daarom deze tips van direct mail-expert Erik van Vooren. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Call to action: dit moet u doen!
Een verkoper die achter zijn bureau blijft zitten, verkoopt niet. Er is immers interactie met de klant nodig. Dat geldt ook voor uw ‘schriftelijke verkopers’ zoals uw brieven en uw website. Laat mensen dus reageren met een ‘call to action’. Meer...