Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Maak het de klant zo makkelijk mogelijk om te reageren

Met uw direct mailing moet u mensen aanzetten tot actie, u moet ze precies laten doen wat u wilt. Dat lukt alleen goed als u de regeltjes volgens het boekje volgt. Dán is succes verzekerd. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief

E5 mode wilde haar klanten duidelijk maken dat nóg meer kleding in de solden was en dat er 10% korting op de nieuwe collectie gegeven werd. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Punten die scoren

Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bulleted lists): puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel en dat is het ook, mits u enkele gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Zo wordt iedere verkoopbrief een plaatje

Een foto zegt meer dan duizend woorden... Waarom zou u dus enkel woorden gebruiken in uw mailings? Foto’s kunnen een verkoopbrief heel wat krachtiger maken, als u ze uiteraard op de juiste manier gebruikt... Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De indeling van een verkoopbrief

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Meer respons met antwoordkaarten

Menig bedrijf spaart kosten noch moeite bij het opstellen van een verkoopbrief, maar men vergeet dikwijls de mogelijkheden van een antwoordkaart. Hanteer daarom deze tips van direct mail-expert Erik van Vooren. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Call to action: dit moet u doen!

Een verkoper die achter zijn bureau blijft zitten, verkoopt niet. Er is immers inter­actie met de klant nodig. Dat geldt ook voor uw ‘schriftelijke verkopers’ zoals uw brieven en uw website. Laat mensen dus reageren met een ‘call to action’. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator