Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

MEDIA

Kom in beweging voor beter scorende reclame

Niet ieder bedrijf heeft honderdduizenden euro’s ter beschikking om reclame te maken. Hoe kunt u op een creatieve en relatief goedkope manier opvallen en uw boodschap overbrengen bij de klant? Meer...

RECLAME MAKEN

Een goede briefing is de sleutel tot succes

Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...

RECLAME MAKEN

Opvallen kan opvallend goed scoren

Guerrillamarketing werd altijd gezien als lowbudgetmarketing of viel onder de categorie ‘stunts’. Nu wordt het in marketingplannen steeds meer een vast onderdeel. Dat is logisch, want het valt op in het reclamegeweld. Dus, iets voor u? Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe zet ik een reclamecampagne op?

Voor een advertentie in een lokale krant is een reclameplan niet nodig. Als u meer wilt doen, is het goed om het geheel te overzien en een plan op te ma­ken, ongeacht of het om een groot of een klein budget gaat. Hoe pakt u dat aan? Meer...

RECLAME MAKEN

De goedkoopste manier van reclame maken

Onbekend maakt onbemind. Daarom maken grote bedrijven zoveel reclame. Veel reclame kost echter veel geld. Is er een manier om goede reclame te maken zónder dat het veel geld kost? Meer...

MARKETING - RECLAME MAKEN

Wilt u ook effectief adverteren?

Stel, u wilt een advertentie plaatsen en u vraagt een reclamebureau om die uit te werken. Wat moet u dan weten vóór u de opdracht uitbesteedt? Meer...

COMMUNICATIE

Een goed woordje doen voor meer verkoop

“Hij heeft haar op de tanden…”. Medisch gezien kan het niet. Toch wordt het gezegd als iemand zich goed kan verdedigen. Met spreekwoorden en gezegden zetten we onze boodschap dus kracht bij. Gebruik ze in uw reclame! Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Adverteren is geen wet van Meden… en Perzen

Goed hoeft niet altijd duur te zijn. Dat bewees ‘Perzenkoning’ Jaap Vos uit Eindhoven. Hij sloeg alle adviezen in de wind en adverteerde zoals hij dacht dat het goed was. Goedkoop, want hij was toch ook goedkoop? De sleutel tot succes? Meer...

KLANTRELATIE

Zoete reclame gaat er altijd in

Opvallen in de reclamewereld is belangrijk. Heeft u al eens overwogen om ‘­lekker’ op te vallen? Steeds meer snoep, taart en chocolade is inzetbaar om uw campagnes nét die extra persoonlijke aandacht te geven... Meer...

RECLAME

Val op en ‘doe’ uw product...

Reclamebureau Famous zou geen reclamebureau zijn als het geen opvallende campagnes zou bedenken. De medewerkers besloten om een dag mobiel te werken op een wei… en ze kregen er gratis publiciteit door. Dat kunt ú ook! Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator