Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden opdat ze tot actie zou leiden. Dat klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

MARKETING

Groupon: is het iets voor u?

Het Nederlandse In10lessen.nl leert mensen in tien lessen en met 100 video’s gitaar spelen. Om extra klanten te werven, werd Groupon ingezet. Er werd veel verkocht, maar weinig verdiend en het kostte veel tijd. Toch was men tevreden. Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe herkent u een goed reclamevoorstel?

U wilt reclame maken en krijgt van een reclamebureau een voorstel. U heeft geen glazen bol, dus hoe moet u nu bepalen of het een goed voorstel is dat aan u gepresenteerd wordt? Meer...

RECLAME MAKEN

De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’

Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is: hoe vraagt u naar de order of naar een vervolg in uw reclame? Meer...

ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u b­epalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...

RECLAME MAKEN

Hoe zet ik een reclamecampagne op?

Voor een advertentie in een lokale krant is een reclameplan niet nodig. Als u meer wilt doen, is het goed om het geheel te overzien en een plan op te ma­ken, ongeacht of het om een groot of een klein budget gaat. Hoe pakt u dat aan? Meer...

MARKETING

Hoe bekend is uw bedrijfsnaam?

Naamsbekendheid is belangrijker dan u denkt. U kunt zelf veel doen om uw bedrijfsnaam bekender te maken en dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Begin vandaag nog met een frisse aanpak. Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Adverteren is geen wet van Meden… en Perzen

Goed hoeft niet altijd duur te zijn. Dat bewees ‘Perzenkoning’ Jaap Vos uit Eindhoven. Hij sloeg alle adviezen in de wind en adverteerde zoals hij dacht dat het goed was. Goedkoop, want hij was toch ook goedkoop? De sleutel tot succes? Meer...

ADVERTEREN

Haal meer uit uw reclame-euro’s met co-adverteren

Citroën en Bic hebben niet bepaald de kleinste reclamebudgetten. Toch werkten ze samen voor een commercial voor de Citroën Saxo Bic. Is ‘co-adverteren’ ook voor u een slimme manier om meer uit uw reclame-euro’s te halen? Meer...

ADVERTEREN

Is een grote, kleurrijke advertentie altijd beter?

Als u wilt adverteren, zou u kunnen kiezen voor een paginagrote vierkleuren­advertentie. Dat kost wel wat extra, maar levert het ook enige extra’s op? Wanneer kiest u het best voor grotere en meerkleurenadvertenties? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator