Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

KLANTEN WERVEN

De nieuwsbrief: gebruik hem om klanten te werven!

Nieuwsbrieven, news updates en e-zines: de varianten zijn talrijk als het gaat om – commerciële – informatieverstrekking. Het mooie is bovendien dat het krachtige instrumenten zijn om nieuwe klanten te werven. Meer...

RECLAME MAKEN

Een goede briefing is de sleutel tot succes

Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...

COMMUNICATIE

Geen verkoopbrief, maar een ‘informatieve’ brief

U stuurt uw klanten af en toe een brief om te wijzen op een aanpassing, een gebrek aan of een verbetering van uw product. Waarmee moet u rekening h­ouden als u een informatieve brief moet versturen? Meer...

COMMUNICATIE

“Sorry, mijn fout!”

Een groot familiepretpark verstuurde een nieuwsbrief vol met taalfouten. Ze konden er weliswaar zelf niets aan doen, maar toch… Wat moet u doen als er bij het versturen van e-mails en nieuwsbrieven echt iets fout gaat? Meer...

COMMUNICATIE

Wij hebben een ge-wel-dig bedrijf!

Een glazenwassersbedrijf prees zichzelf aan als “het beste, met een excellente service en een zeer unieke manier van werken”. Niets aan de hand, dachten ze, totdat ze van klanten hoorden dat ze ongeloofwaardig overkwamen. Meer...

MARKETING

Hoe bekend is uw bedrijfsnaam?

Naamsbekendheid is belangrijker dan u denkt. U kunt zelf veel doen om uw bedrijfsnaam bekender te maken en dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Begin vandaag nog met een frisse aanpak. Meer...

MARKETING - COMMUNICATIE

Word groen en verkoop meer

Onlangs verstuurde Electrabel een mailing met de vraag hoe groen de lezer is. Was dit een voor de hand liggende actie of een slimme actie waarmee men wilde ­inspelen op het groene sentiment... ? Meer...

COMMUNICATIE

E-mailvormgeving waarmee u scoort

Niemand stuurt brieven of offertes op briefpapier zonder een fatsoenlijke opmaak. Waarom worden er dan wel vaak ‘naakte’ e-mails gestuurd? Waarom worden die eigenlijk ook niet in een mooi jasje gestopt? Meer...

COMMUNICATIE

Slecht nieuws goed overbrengen

Een bestelling kan niet meer geleverd worden, u haalt uw deadline niet, u voert een prijsverhoging door, ... Dit zijn allemaal zaken die uw klanten liever niet ho-ren en toch moet het soms. Hoe brengt u slecht nieuws zo goed mogelijk over? Meer...

COMMUNICATIE

Een citaat bespaart u 1.000 woorden

Ooit is André begonnen met het gebruik van citaten in zijn verkooppresentaties, offertes en brieven. Hij heeft daar al veel profijt uit kunnen halen. Waarom werken citaten nu eigenlijk? En hoe past ook ú ze toe? Meer...

Geactualiseerd op: 15.05.2024

Meer van Indicator