Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
ADVERTEREN
U adverteert regelmatig? Doe het dan als volgt!
Nieuw wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat u met een paar kleine aanpassingen veel effectiever kunt zijn met uw advertentiecampagnes, terwijl het u niets extra kost. Heeft u ook iets aan dit nieuwe onderzoek? Wij zochten het uit. Meer...
FOLDERS EN ADVERTENTIES
Waaraan moet een foto voor drukwerk voldoen?
Drukwerk zonder foto’s is zoals een fiets zonder versnellingen. U kunt er wel iets mee, maar het kan beter. Daarom in deze bijdrage enkele tips en adviezen waaraan een goede foto voor uw folders en advertenties moet voldoen. Meer...
ADVERTEREN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteer eens anders
Hoe valt mijn advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en kleur zijn al snel heel wat duurder. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...
ADVERTEREN
Hoe maakt u een goede advertentie?
Adverteren kost veel geld. De insteek van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en dat geld daarmee terug te verdienen. Hoe kunt u bepalen of de inhoud en de opmaak van een advertentie goed genoeg zijn? Meer...
MEDIA
Heeft u uw mediaplan 2011 al klaar?
Wellicht bent u nog druk bezig met het vastleggen van uw plannen voor het komende jaar. Hierbij een aantal handige tips voor een kort en efficiënt mediaplan... Meer...
STRATEGIE
De nieuwe QR-codes, iets voor u?
Al eens kleine, zwart-witte blokjes op een affiche gezien? Deze QR-code is een opkomend fenomeen. Wat is het en wat kunt u er precies mee doen? Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteren is geen wet van Meden… en Perzen
Goed hoeft niet altijd duur te zijn. Dat bewees ‘Perzenkoning’ Jaap Vos uit Eindhoven. Hij sloeg alle adviezen in de wind en adverteerde zoals hij dacht dat het goed was. Goedkoop, want hij was toch ook goedkoop? De sleutel tot succes? Meer...