site Object ( [id] => vlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => vlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.be [folder] => [query] => nl in ('VLTATAAL','VLTAAWAL','VLTAPAAL','VLTAPSAL','VLTABTAL','VLTABWAL','VLTAITAL','VLTAMIAL','VLTAHRAL','VLTAHDAL','VLTAVEAL','VLTAVGAL','VLTAVKAL','VLVMVMAL','VLTATEAL','VLTAEBAL','VLTAVEAL','VLTAFMAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.be [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => customer.services@larcier-intersentia.com [comurl] => ondernemingsdatabank.be [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.be [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.be [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => vlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtestvl.indicator.be [dev_folder] => [language] => NL [country] => vl [ds] => [solr_query] => VLTATAAL,VLTAAWAL,VLTAPAAL,VLTAPSAL,VLTABTAL,VLTABWAL,VLTAITAL,VLTAMIAL,VLTAHRAL,VLTAHDAL,VLTAVEAL,VLTAVGAL,VLTAVKAL,VLVMVMAL,VLTATEAL,VLTAEBAL,VLTAVEAL,VLTAFMAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [lastname_cp] => [street_name] => Tiensesteenweg [taxwin_email] => contact@larcier-intersentia.com [taxwin_copyright] => Taxwin © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [ro_city] => Brussel [ro_zipcode] => 1000 [ro_street_number] => 139 - Bus 6 [ro_street_name] => Hoogstraat [ro_company_name] => Lefebvre Sarrut Belgium nv [ro_title] => Maatschappelijke zetel [thematax_tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [thematax_copyright] => Thematax © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [indy_footer] => Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068 [els_footer] => Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878 [contact_title] => Contactgegevens [street_number] => 306 [tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [tel_tm] => +32 (0)16 98 13 79 [vat_number] => Btw BE 0436.181.878 [zipcode] => 3000 [thematax_email] => contact@larcier-intersentia.com [thematax_street_number] => 1, bus 4 [thematax_zipcode] => 2600 [thematax_city] => Berchem [ompany_name2] => Larcier-Intersentia [web] => test [loyalty_agent] => Maria Galutkina [rpr_number] => RPR Brussel [socialtitle_cp] => [loyalty_phone] => +32 (0)2 808 97 24 [loyalty_mail_from] => Maria Galutkina - Online assistentie [loyalty_mail] => online.assistentie@larcier-intersentia.be [loyalty_fax] => Fax: 0800 39 068 [fax_number] => Fax: 0800 39 068 [thematax_larcier_url] => www.larcier-intersentia.com [thematax_company] => Larcier-Intersentia [thematax_street_name] => Roderveldlaan [loyalty_first_name] => Maria [taxwin_footer_logo] => xx [cs_email] => contact@larcier-intersentia.com [e_mail_tm] => offerte@larcier-intersentia.be [catal_url] => www.larcier-intersentia.com [city] => Leuven [company_logo] => https://d15obcrkb61b05.cloudfront.net/ww/indicator_larcier_logo_114px.png [company_name] => Larcier-Intersentia [country] => Belgie ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - Tips & Advies Ondernemingsdatabank

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Garantietermijn van twee jaar: vanaf wanneer tellen?

Vanaf wanneer begint de twee jaar garantie die u aan klanten moet geven te lopen? Hoe zit het als u het product bij de klant gaat leveren na de aankoop? Begint er bij een herstelling onder garantie een nieuwe termijn te lopen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant te laat om garantie voor een herstelling te vragen?

Een klant vraagt u om een product dat hij bij u kocht onder garantie te herstellen. Hoelang geldt die garantie nu alweer? Wanneer kunt u zeggen dat hij te laat is met die vraag en de garantie niet meer geldt? En hoe zit dat als u meer garantie gaf dan de wettelijke? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Twee jaar garantie voor batterijen en andere slijtagegevoelige onderdelen voor consumenten-klanten?

Als winkelier moet u twee jaar garantie geven op de producten die u verkoopt aan particuliere klanten. Geldt dat ook voor slijtagegevoelige onderdelen of voor bijvoorbeeld batterijen? Kunt u daaraan ontsnappen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant vraagt zijn geld terug...

Een klant brengt een defect toestel binnen dat nog onder garantie valt, maar in plaats van een herstelling, vraagt hij zijn geld terug. Kan hij dat wel eisen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Verplicht twee jaar garantie, ook voor uw leverancier?

Bij de verkoop van consumptiegoederen moet u twee jaar garantie geven. Maar wat als u een herstelling of zelfs vervanging moet doen binnen de garantietermijn? Kunt u dan op uw beurt bij uw leverancier aankloppen? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

De wettelijke garantieplicht verder uitgeklaard…

Als het gaat om garantie denken uw klanten nogal snel dat ze de wet aan hun kant hebben. Nochtans is dat zeker niet altijd het geval. Onlangs deden rechters een paar interessante uitspraken over veelvoorkomende twistpunten... Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Toch niet altijd twee jaar wettelijke garantie?

Onlangs kwam een fabrikant in opspraak omdat hij bij de lancering van een product geen twee jaar garantie voorzag. Hoe zit dat als uw leverancier in de kleine lettertjes de garantietermijn beperkt? De rechter gaf onlangs antwoord… Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Hoezo winkeliers knoeien met de garantieplicht?

Onlangs kwam in de media dat de economische inspectie steeds meer klachten krijgt over winkeliers die knoeien met de garantieplicht. Hoezo, u past die toch correct toe? Geldt die garantieplicht ook voor uw eigen leveranciers? Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant, uw leverancier en de twee jaar garantie…

Scheelt er iets met een product dat een klant bij u aankocht, dan kan hij dat eventueel onder garantie gratis laten vervangen. In welke mate kunt u uw leverancier daarvoor laten opdraaien? Een recent arrest geeft u heel wat ruimte… Meer...

HANDELSPRAKTIJKEN - GARANTIE

Uw klant wil zijn geld terug...

Recentelijk was er in de media veel te doen over de zgn. wettelijke garantie waarop al uw klanten twee jaar recht zouden hebben. Kan een klant binnen die termijn sowieso zijn geld terugeisen als er iets met zijn aankoop zou schelen? Meer...

Geactualiseerd op: 25.04.2024

Meer van Indicator