Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
ZAKELIJK - E-COMMERCE
Verkopen via een extra kanaal?
Overweegt u naast uw eigen winkel of website een extra verkoopkanaal? Bol.com en eBay bieden u alvast deze mogelijkheid. Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Zo benadert u uw mobiele klanten
Vandaag zijn bijna alle consumenten mobiel. Als u hen slim aanspreekt op hun smartphone, dan is de kans groter dat u het beter doet dan uw concurrenten. Meer...
ZAKELIJK - KLANTENDIENST
De geheimen van goede ‘webcare’
Is uw onderneming actief op internet, dan moet u voldoende aandacht besteden aan ‘webcare’ of online klantenservice. Maar hoe pakt u zoiets concreet aan? Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Onmisbare apps voor uw businesstrip
Wanneer u op zakenreis bent in het buitenland, heeft u wellicht steeds uw smartphone op zak. Deze apps mogen zeker niet ontbreken op uw toestel. Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Maak uw bedrijf nog zichtbaarder op internet
Naast uw eigen website biedt het world wide web nog andere online kanalen om uw bedrijf beter bekend te maken bij het grote publiek. Hoe speelt u slim in op de mogelijkheden van Google en Facebook? Meer...
ZAKELIJK - MARKETING
Haal meer uit uw zaak via QR-codes
QR-codes – de opvolgers van de klassieke streepjescodes – ziet u tegenwoordig op vele plaatsen: in winkels, tijdschriften en e-mails, op verpakkingen en affiches, enz. Hoe maakt u hier slim gebruik van als zelfstandig ondernemer? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Facebooken op de werkvloer?
In de Europese landen heeft ongeveer één op twee werknemers onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter op de werkvloer. Moet u zelf tolerant zijn voor uw eigen personeel? Een aantal concrete tips die u helpen bij uw keuze. Meer...