Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ZAKELIJK - VIDEO

Maak een YouTube-kanaal voor uw bedrijf

Als u aan videomarketing wilt doen, is YouTube de meest geschikte plaats om met uw video’s klanten aan te trekken. Hoe maakt u een YouTube-kanaal voor uw bedrijf? Meer...

ZAKELIJK - VARIA

Heeft u een eigen QR-code nodig?

QR-codes raakten enkele jaren geleden wat in de vergetelheid, maar kennen nu een nieuwe opmars. Ze bieden dan ook mogelijkheden voor ondernemers, handelaars en zelfstandigen. Hoe pakt u dit zelf slim aan? Meer...

ZAKELIJK - VARIA

De juiste mobiele etiquette binnen uw bedrijf

Tijdens vergaderingen of klantencontacten worden uw werknemers vaak afgeleid door hun smartphone. Bliepende berichtjes, mails en inkomende gesprekken kunnen tot frustraties leiden. Hoe vermijdt u dat? Meer...

ZAKELIJK - KLANTENDIENST

De geheimen van goede ‘webcare’

Is uw onderneming actief op internet, dan moet u voldoende aandacht besteden aan ‘webcare’ of online klantenservice. Maar hoe pakt u zoiets concreet aan? Meer...

ZAKELIJK - VARIA

Maak uw bedrijf nog zichtbaarder op internet

Naast uw eigen website biedt het world wide web nog andere online kanalen om uw bedrijf beter bekend te maken bij het grote publiek. Hoe speelt u slim in op de mogelijkheden van Google en Facebook? Meer...

ZAKELIJK - VISITEKAARTJES

Al uw visitekaartjes op één plek

Meer...

ZAKELIJK - MARKETING

Haal meer uit uw zaak via QR-codes

QR-codes – de opvolgers van de klassieke streepjescodes – ziet u tegenwoordig op vele plaatsen: in winkels, tijdschriften en e-mails, op verpakkingen en affiches, enz. Hoe maakt u hier slim gebruik van als zelfstandig ondernemer? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Facebook-marketing: do’s-and-don’ts

Facebook wordt vandaag door heel wat zelfstandigen en bedrijven ingezet als een handig marketingkanaal. Wij geven u hiervoor een aantal strategische tips, gebaseerd op diverse, actuele onderzoeken. Meer...

ZAKELIJK - MARKETING

Zijn QR-codes iets voor u?

U ziet ze steeds vaker: de QR-codes of ‘geblokte’ opvolgers van de klassieke streepjescode. Hiermee mikken adverteerders en bedrijven op smartphone-gebruikers. Iets voor u? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Facebooken op de werkvloer?

In de Europese landen heeft ongeveer één op twee werknemers onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter op de werkvloer. Moet u zelf tolerant zijn voor uw eigen personeel? Een aantal concrete tips die u helpen bij uw keuze. Meer...

Geactualiseerd op: 01.05.2024

Meer van Indicator