Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 9 adviezen
ZAKELIJK - VIDEO
Maak een YouTube-kanaal voor uw bedrijf
Als u aan videomarketing wilt doen, is YouTube de meest geschikte plaats om met uw video’s klanten aan te trekken. Hoe maakt u een YouTube-kanaal voor uw bedrijf? Meer...
ZAKELIJK - E-COMMERCE
Verkopen via een extra kanaal?
Overweegt u naast uw eigen winkel of website een extra verkoopkanaal? Bol.com en eBay bieden u alvast deze mogelijkheid. Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Zo benadert u uw mobiele klanten
Vandaag zijn bijna alle consumenten mobiel. Als u hen slim aanspreekt op hun smartphone, dan is de kans groter dat u het beter doet dan uw concurrenten. Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Maak uw bedrijf nog zichtbaarder op internet
Naast uw eigen website biedt het world wide web nog andere online kanalen om uw bedrijf beter bekend te maken bij het grote publiek. Hoe speelt u slim in op de mogelijkheden van Google en Facebook? Meer...
ZAKELIJK - HELPDESK
Klanten helpen via Helprace?
U moet openstaan voor de vragen en klachten van uw klanten. Helprace wil u helpen om al deze feedback te verzamelen en op te volgen. Interessant? Meer...
ZAKELIJK - VIDEO
Tips voor geslaagde animatiefilmpjes
Een foto zegt meer dan duizend woorden, maar met bewegende beelden kunt u uw boodschap nóg beter overbrengen. Hoe zorgt u ervoor dat uw online video of een andere animatie ook effectief scoort? Een checklist. Meer...
ZAKELIJK - MARKETING
Internetmarketing: benut elk kanaal maximaal
Via internet zet u uw zaak, uw activiteiten, uw producten en uw diensten in de kijker. Dat kan o.a. via uw website, e-mail en sociale media. Elk kanaal vergt een aparte marketingbenadering. Waar vindt u meer info? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Facebooken op de werkvloer?
In de Europese landen heeft ongeveer één op twee werknemers onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter op de werkvloer. Moet u zelf tolerant zijn voor uw eigen personeel? Een aantal concrete tips die u helpen bij uw keuze. Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Sociale netwerken: een open boek voor werkgevers?
Sociale netwerken zijn niet meteen discreet te noemen. Zowel werkgevers als (kandidaat-)werknemers moeten hiermee rekening houden. Wat moet u hierover weten? Meer...