Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 9 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ZAKELIJK - VIDEO

Maak een YouTube-kanaal voor uw bedrijf

Als u aan videomarketing wilt doen, is YouTube de meest geschikte plaats om met uw video’s klanten aan te trekken. Hoe maakt u een YouTube-kanaal voor uw bedrijf? Meer...

ZAKELIJK - E-COMMERCE

Verkopen via een extra kanaal?

Overweegt u naast uw eigen winkel of website een extra verkoopkanaal? Bol.com en eBay bieden u alvast deze mogelijkheid. Meer...

ZAKELIJK - VARIA

Zo benadert u uw mobiele klanten

Vandaag zijn bijna alle consumenten mobiel. Als u hen slim aanspreekt op hun smartphone, dan is de kans groter dat u het beter doet dan uw concurrenten. Meer...

ZAKELIJK - VARIA

Maak uw bedrijf nog zichtbaarder op internet

Naast uw eigen website biedt het world wide web nog andere online kanalen om uw bedrijf beter bekend te maken bij het grote publiek. Hoe speelt u slim in op de mogelijkheden van Google en Facebook? Meer...

ZAKELIJK - HELPDESK

Klanten helpen via Helprace?

U moet openstaan voor de vragen en klachten van uw klanten. Helprace wil u helpen om al deze feedback te verzamelen en op te volgen. Interessant? Meer...

ZAKELIJK - VIDEO

Tips voor geslaagde animatiefilmpjes

Een foto zegt meer dan duizend woorden, maar met bewegende beelden kunt u uw boodschap nóg beter overbrengen. Hoe zorgt u ervoor dat uw online video of een andere animatie ook effectief scoort? Een checklist. Meer...

ZAKELIJK - MARKETING

Internetmarketing: benut elk kanaal maximaal

Via internet zet u uw zaak, uw activiteiten, uw producten en uw diensten in de kijker. Dat kan o.a. via uw website, e-mail en sociale media. Elk kanaal vergt een aparte marketingbenadering. Waar vindt u meer info? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Facebooken op de werkvloer?

In de Europese landen heeft ongeveer één op twee werknemers onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter op de werkvloer. Moet u zelf tolerant zijn voor uw eigen personeel? Een aantal concrete tips die u helpen bij uw keuze. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Sociale netwerken: een open boek voor werkgevers?

Sociale netwerken zijn niet meteen discreet te noemen. Zowel werkgevers als (kandidaat-)werknemers moeten hiermee rekening houden. Wat moet u hierover weten? Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator