Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Zijn de nieuwe WhatsAppkanalen nuttig voor marketing?

Wat houden de nieuwe WhatsAppkanalen (channels) in? Hoe gebruikt u deze en kunt u deze ook inzetten voor marketingdoeleinden? Meer...

ZAKELIJK - JOBS

Waarom zou u rekruteren via sociale media?

Efficiënt rekruteren gebeurt niet enkel via de klassieke kanalen. Waarom zijn ook sociale netwerken nuttig om uw vacatures in de kijker te zetten? Meer...

WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA

Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Hoe zet u social media slim in?

Bijna iedereen is tegenwoordig aanwezig op sociale netwerken. Dat geldt ook voor uw (potentiële) klanten. Hoe speelt u daar als ondernemer slim op in? Wij verzamelden zes tips van verschillende experts. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Zo plant u uw sociale posts

Wilt u uw klanten bereiken via diverse sociale kanalen? Hoe kunt u dan uw posts op meerdere netwerken tegelijkertijd inplannen en afstemmen op elkaar? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Al uw sociale media op één plaats

Is uw bedrijf actief op sociale netwerken zoals Facebook en Twitter? In dat geval is het soms moeilijk om alle inkomende en uitgaande berichten onder controle te houden. Welke tools kunnen u dan helpen? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Houd uw onlinereputatie in het oog

Via sociale netwerken en internetforums discussiëren consumenten volop over bedrijven, producten, merken, ... Met specifieke monitoring tools kunt u berichten over u én uw concurrenten oppikken. Interessant? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Houd sociaal contact met uw klanten

Steeds meer zelfstandigen en bedrijven doen een beroep op sociale netwerken om het contact met hun klanten te behouden. Maar hoe zorgt u ervoor dat u alle vragen, commentaren en eventuele klachten via deze kanalen de baas blijft? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Samen uw sociale media gebruiken

Sociale media zoals Twitter en Facebook zijn erg populair – ook bij uw (­potentiële) klanten. Daarom duiken er steeds meer webdiensten op die u helpen om deze kanalen samen te benutten. Wij testten er drie voor u. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Seesmic: beheer uw sociale contacten

Meer...

Geactualiseerd op: 14.05.2024

Meer van Indicator