Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 9 adviezen
E-MAIL - E-ZINE
Wat is het beste tijdstip voor uw e-mailings?
Binnen de communicatiemix van uw bedrijf is de elektronische nieuwsbrief een uiterst efficiënt en flexibel medium, maar wanneer verstuurt u die het beste? Met deze tips vergroot u de kans dat uw nieuwsbrief geopend en gelezen wordt. Meer...
EIGEN WEBSITE - VARIA
Een landingspagina voor uw e-mailings
Commerciële e-mailings hebben vaak niet het beoogde effect. Met een zogenaamde ‘landingspagina’ kunt u de effectiviteit verhogen. Hoe pakt u dit aan? Meer...
E-MAIL - NIEUWSBRIEF
Marketing via e-mail
Nieuwsbrieven via e-mail zijn een goede manier om aan klantenbinding te doen of om nieuwe aankopen te stimuleren. Maar welke tools gebruikt u daarvoor? Meer...
E-MAIL - E-ZINE
Maak een e-zine dat werkt
Een elektronische nieuwsbrief is een goedkoop en flexibel medium binnen uw communicatiemix om uw (potentiële) klanten te bereiken. Maar hoe zorgt u ervoor dat zo’n e-zine effectief zijn doel bereikt? Meer...
E-MAIL - VARIA
Het beste tijdstip voor uw e-mailings
Wanneer u e-mailings verstuurt naar uw klanten, hoopt u uiteraard dat die niet meteen in hun prullenmand verdwijnen. Door het juiste tijdstip voor de verzending te kiezen, behaalt u betere resultaten. Meer...
E-MAIL - VARIA
Landingspagina bij e-mailcampagne?
Verstuurt u geregeld e-mailings naar (potentiële) klanten? Misschien bent u, net als vele anderen, niet echt tevreden over de resultaten. Een zgn. landingspagina kan daar verandering in brengen. Meer...
E-MAIL - E-ZINE
Een e-zine maken met Volleyy?
MailChimp is een populaire tool om e-zines te maken, te versturen en op te volgen. Kan nieuwkomer Volleyy concurreren met deze gevestigde waarde? Meer...
E-MAIL - NIEUWSBRIEF
Een nieuwsbrief uitsturen
Met een nieuwsbrief kunt u uw klanten of de leden van uw vereniging op de hoogte houden van nieuwe producten of diensten, speciale aanbiedingen, nieuwe openingsuren, enz. Hoe pakt u dit op een professionele manier aan? Meer...