Als het bedrijf een nieuwe copier, printer of multifunctional nodig heeft, dan wordt het toestel vandaag vaak gehuurd. Maar is dat eigenlijk wel interessant? Wat zijn de voor- en nadelen van zo’n huurcontract?
Wat gebeurt er als u het contract voortijdig wilt beëindigen? Met welke clausules in de algemene voorwaarden moet u uitkijken? Waarom aanvaardt u beter geen stilzwijgende verlenging?
Vaak contacteert de verhuurder u spontaan geruime tijd vóór het einde van het contract om u een nieuw toestel aan te bieden tegen een lagere prijs. Waarom krijgt u zo zelden de beste voorwaarden? Wat zijn dan uw alternatieven?
Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.
Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.
Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com
Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv |
Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878