Advies toegevoegd op 30 augustus 2019

GESCHILLEN

Problemen met de levering: hoe reageren?

Bij een levering tekenen uw collega’s vaak de leveringbon af, zonder er verder bij stil te staan. Heeft u dan achteraf toch nog verhaal? Welke controles bouwt u toch het best in? Hoe gaat u te werk als de producten ingepakt zijn of zich op een pallet bevinden? Wat zijn uw rechten tegenover de leverancier als er een probleem is? Waarom zijn ook de algemene voorwaarden van belang?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.

Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

Contactgegevens
Indicator-Larcier | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
Customer.Services@indicator-larcier.be | www.indicator-larcier.be

Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878

Geactualiseerd op: 28.09.2020

Meer van Indicator