Advies toegevoegd op 12 november 2019

CONTROLLING

Hoe de rentabiliteit van uw klanten op een correcte manier analyseren?

Hoe kan ‘activity-based costing’ u helpen om de rentabiliteit van klanten en producten op een meer accurate manier in kaart te brengen?

Wat zijn de aandachtspunten bij het gebruik van die methode? Blijven er nog altijd kosten over die u niet kunt toewijzen aan individuele producten?

Mag u de relatie met klanten die op basis van een ‘activity-based costing’-analyse onrendabel zijn, ook stopzetten of is de realiteit toch complexer?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.

Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com

Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878

Doorzoek alle adviezen

Geactualiseerd op: 14.05.2024

Meer van Indicator