Hoe kan ‘activity-based costing’ u helpen om de rentabiliteit van klanten en producten op een meer accurate manier in kaart te brengen?
Wat zijn de aandachtspunten bij het gebruik van die methode? Blijven er nog altijd kosten over die u niet kunt toewijzen aan individuele producten?
Mag u de relatie met klanten die op basis van een ‘activity-based costing’-analyse onrendabel zijn, ook stopzetten of is de realiteit toch complexer?
Toegang tot dit deel van
'Tips & Advies Ondernemingsdatabank' is voorbehouden voor abonnees.
Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.
Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068
contact@larcier-intersentia.com | www.larcier-intersentia.com
Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv |
Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878