Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Doe meer met de ‘call to action’

Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie onder­nemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...

PROMOTIES

10 slimme ideeën voor sales promotion

In dit advies 10 promotie-ideeën, 10 toppers die in de praktijk bewezen hebben dat een goede salespromotionactie kan zorgen voor tijdelijke én extra omzet. Laat u inspireren! Meer...

INTERNE ORGANISATIE - KLANTENBEHEER

Uw ideale klantenprofiel, hoe bepaalt u dat?

U kunt uw pijlen het best richten op prospects met een zogenaamd ideale k­lantenprofiel, want dat zijn de potentiële klanten die het best bij u, uw bedrijf en uw producten of diensten passen. De vraag is: hoe bepaalt u dat profiel? Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Meer verkopen met ritme

Meer...

PROMOTIE

Uitgeslapen acties voor meer omzet

Verf- en behangzaak Verheijen adverteerde met een ‘vroege vogel’-actie. Hoe sneller de klant langskwam, hoe meer korting hij ontving. Slim… én het werkt. De vele andere ‘vroege vogel’-acties zijn daar het bewijs van. Meer...

KLANTLOYALITEIT

Service met een ‘wow’-effect

Een garagehouder bedacht een leuke actie waarmee hij veel extra klanten trok voor onderhoudsbeurten, kleine reparaties, enz. Bovendien wist hij zo nieuwe automodellen te promoten. Hoe pakte hij dat aan? Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u de nieuwsgierigheid. Het is dé manier om meer respons en meer omzet te krijgen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

PROMOTIE

Samen iets weggeven levert meer omzet op

Pieter is eigenaar van een modezaak. Hij heeft met zijn collega Frank, die een zaak in sportartikelen heeft, een promotionele actie op poten gezet om de omzet van hun beide zaken te vergroten. Daar plukken ze nu de vruchten van… Meer...

PROMOTIE

Een té mooi cadeau

Een Nederlandse verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaarverzekering via de ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kregen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...

PROMOTIE

Voor iedere dag een promotie-idee

U wilt een product extra in het zonnetje zetten of snel extra omzet scoren en u gaat op zoek naar een goede kapstok om uw promotie aan op te hangen. Wij hebben een hele lijst met goede kapstokken voor u. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator