Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERKOOPPRESENTATIE

Het introduceren van een nieuwe slide

Uw verkooppresentatie is volgens ‘uw’ logica opgebouwd, maar de toehoorder kent deze logica van tevoren niet. Hoe kunt u dan het best een volgende slide (dia) introduceren? Meer...

PRESENTEREN

Drie ingrediënten voor succesvolle verkooppresentaties

Wilt u nog effectiever verkooppresentaties kunnen houden? Dan zijn er drie belangrijke ingrediënten waarmee u zeker rekening moet houden. Welke dit zijn en wat u erover moet weten, leest u hier. Meer...

PRESENTEREN

80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!

Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...

PRESENTEREN

Meteen de aandacht pakken

Stefan moest een bedrijfspresentatie geven voor een interessante, potentiële klant. Onderweg schoot hem een goede opening te binnen, waarmee hij meteen alle aandacht trok. Hoe begint u uw presentatie? Meer...

PRESENTEREN

De beste opstelling tijdens uw verkooppresentatie

U heeft een vruchtbaar gesprek met een inkoper gehad. Nu mag u een verkoop­presentatie houden voor het managementteam (MT) van het bedrijf. Wat komt er presentatietechnisch op u af? Presentatiedeskundige David Bloch geeft raad. Meer...

PRESENTEREN

Anders presenteren dan anderen

André is uitgenodigd voor een verkooppresentatie samen met drie andere leveranciers. De presentaties lijken allemaal sterk op elkaar. Laptop, beamer, ­“Goedemorgen, dit ben ik, dit is ons bedrijf”. Hoe had André kunnen opvallen? Meer...

PRESENTEREN

De kunst van het weglaten

Luc mocht een korte presentatie houden over zijn producten voor de aankoper en de productiechef van een groot bedrijf. Het duurde echter veel te lang. Hoe maakt ú uw presentatie precies lang genoeg? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Wat wilt u weten over ons bedrijf?

Hoewel uw oplossing voor de klant belangrijker is dan uw bedrijf zelf, zijn er toch momenten waarop er u gevraagd wordt om ‘iets’ te vertellen over uw bedrijf. Neemt u dan uw standaardpresentatie bij de hand of is er een betere methode? Meer...

PRESENTEREN

Het geheim van overtuigend presenteren

Volgens presentatiedeskundige David Bloch gaan veel verkopers bij (verkoop-)presentaties te veel uit van zichzelf in plaats van uit te gaan van de klant. Hoe komt u erachter of u dat ook doet en hoe kunt u dat verbeteren? Meer...

PRESENTATIES

Hoe verkoopt u uzelf als expert?

Een verkoper van brandblusapparatuur werd door een ondernemersvereniging gevraagd om een presentatie te houden over brandveiligheid. Dat wilde hij wel doen en wonder boven wonder leverde het ook nog extra orders op... Meer...

Geactualiseerd op: 07.05.2024

Meer van Indicator