Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERKOOPPRESENTATIE

Het introduceren van een nieuwe slide

Uw verkooppresentatie is volgens ‘uw’ logica opgebouwd, maar de toehoorder kent deze logica van tevoren niet. Hoe kunt u dan het best een volgende slide (dia) introduceren? Meer...

PRESENTEREN

Drie ingrediënten voor succesvolle verkooppresentaties

Wilt u nog effectiever verkooppresentaties kunnen houden? Dan zijn er drie belangrijke ingrediënten waarmee u zeker rekening moet houden. Welke dit zijn en wat u erover moet weten, leest u hier. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Uw presentatie perfect afsluiten

Een verkooppresentatie heeft een doel; u wilt klanten overtuigen en hen uw product of dienst verkopen. Bij het einde en de afsluiting worden echter veel fouten gemaakt. Presentatie-experte Susan Weinschenk geeft enkele interessante tips. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Krachtig presenteren

Na een grondige inventarisatie is het eindelijk zover: u mag uw product of uw dienst presenteren. Hoe geeft u een overtuigende verkooppresentatie? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Hoe gaat u om met spanning voor een presentatie?

U moet volgende week een belangrijke (verkoop)presentatie geven aan een groep potentiële klanten. De gedachte eraan alleen al zorgt voor een knoop in uw maag. Wat helpt om uw zenuwen zo goed mogelijk in bedwang te houden? Meer...

KLANTTYPERING

Hoe gaat u om met ‘moeilijke’ gesprekspartners?

U geeft een verkooppresentatie bij de klant. In zo’n situatie krijgt u te maken met mensen van diverse pluimage. Welke types van gesprekspartners kunt u dan zoal tegenkomen en hoe reageert u het best? Meer...

PRESENTEREN

Presenteer oplossingen in plaats van producten

Peter houdt een héél uitgebreide presentatie en toch levert dat geen bestelling op. Waar liep het mis en vooral: wat is er belangrijk als u de gelegenheid krijgt om een verkooppresentatie te houden? Meer...

PRESENTEREN

De klok naar uw hand zetten

Veel mensen zijn blind voor de eigen tijd die verloren gaat. Ze zien dat niet ­meteen als een kostenpost. Hoe slaat u klinkende munt uit de tijdverspilling van uw klanten? Meer...

PRESENTEREN

De beste opstelling tijdens uw verkooppresentatie

U heeft een vruchtbaar gesprek met een inkoper gehad. Nu mag u een verkoop­presentatie houden voor het managementteam (MT) van het bedrijf. Wat komt er presentatietechnisch op u af? Presentatiedeskundige David Bloch geeft raad. Meer...

PRESENTATIES

Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie

In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...

Geactualiseerd op: 02.05.2024

Meer van Indicator