site Object ( [id] => vlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => vlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.be [folder] => [query] => nl in ('VLTATAAL','VLTAAWAL','VLTAPAAL','VLTAPSAL','VLTABTAL','VLTABWAL','VLTAITAL','VLTAMIAL','VLTAHRAL','VLTAHDAL','VLTAVEAL','VLTAVGAL','VLTAVKAL','VLVMVMAL','VLTATEAL','VLTAEBAL','VLTAVEAL','VLTAFMAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.be [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => customer.services@larcier-intersentia.com [comurl] => ondernemingsdatabank.be [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.be [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.be [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => vlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtestvl.indicator.be [dev_folder] => [language] => NL [country] => vl [ds] => [solr_query] => VLTATAAL,VLTAAWAL,VLTAPAAL,VLTAPSAL,VLTABTAL,VLTABWAL,VLTAITAL,VLTAMIAL,VLTAHRAL,VLTAHDAL,VLTAVEAL,VLTAVGAL,VLTAVKAL,VLVMVMAL,VLTATEAL,VLTAEBAL,VLTAVEAL,VLTAFMAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [lastname_cp] => [street_name] => Tiensesteenweg [taxwin_email] => contact@larcier-intersentia.com [taxwin_copyright] => Taxwin © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [ro_city] => Brussel [ro_zipcode] => 1000 [ro_street_number] => 139 - Bus 6 [ro_street_name] => Hoogstraat [ro_company_name] => Lefebvre Sarrut Belgium nv [ro_title] => Maatschappelijke zetel [thematax_tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [thematax_copyright] => Thematax © 2020 Larcier-Intersentia, alle rechten voorbehouden [indy_footer] => Contactgegevens
Larcier-Intersentia | Tiensesteenweg 306 | 3000 Leuven
Tel.: 0800 39 067 | Fax: 0800 39 068 [els_footer] => Maatschappelijke zetel
Lefebvre Sarrut Belgium nv | Hoogstraat 139 - Bus 6 | 1000 Brussel
RPR Brussel | Btw BE 0436.181.878 [contact_title] => Contactgegevens [street_number] => 306 [tel_number] => Tel.: 0800 39 067 [tel_tm] => +32 (0)16 98 13 79 [vat_number] => Btw BE 0436.181.878 [zipcode] => 3000 [thematax_email] => contact@larcier-intersentia.com [thematax_street_number] => 1, bus 4 [thematax_zipcode] => 2600 [thematax_city] => Berchem [ompany_name2] => Larcier-Intersentia [web] => test [loyalty_agent] => Maria Galutkina [rpr_number] => RPR Brussel [socialtitle_cp] => [loyalty_phone] => +32 (0)2 808 97 24 [loyalty_mail_from] => Maria Galutkina - Online assistentie [loyalty_mail] => online.assistentie@larcier-intersentia.be [loyalty_fax] => Fax: 0800 39 068 [fax_number] => Fax: 0800 39 068 [thematax_larcier_url] => www.larcier-intersentia.com [thematax_company] => Larcier-Intersentia [thematax_street_name] => Roderveldlaan [loyalty_first_name] => Maria [taxwin_footer_logo] => xx [cs_email] => contact@larcier-intersentia.com [e_mail_tm] => offerte@larcier-intersentia.be [catal_url] => www.larcier-intersentia.com [city] => Leuven [company_logo] => https://d15obcrkb61b05.cloudfront.net/ww/indicator_larcier_logo_114px.png [company_name] => Larcier-Intersentia [country] => Belgie ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - Tips & Advies Ondernemingsdatabank

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Succes met krasloten

Er worden soms wedstrijden uitgeschreven om nieuwe klanten te winnen of om bestaande relaties te verstevigen. De respons valt echter vaak sterk tegen. Hoe komt dat en is er een slim alternatief? Meer...

ADVERTEREN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept ­geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...

PUBLIC RELATIONS

Maak er een wedstrijdje van!

Een wedstrijd stimuleert mensen om het beste uit zichzelf te halen. Het publiek ziet bovendien hoe strijdvaardig de deelnemers zijn om het beste te leveren. Een wedstrijd kan dus ingezet worden voor interne motivatie en externe promotie. Meer...

PROMOTIES

Actualiteit doet het altijd

IKEA adverteert n.a.v. de langste dag de Midsommar-actie. Op 1 april stuurde OneDirect een mailing met een foto van een koptelefoon die uw haar laat g­roeien. Kan inspelen op gebeurtenissen of de actualiteit veel effect op­leveren? Meer...

PROMOTIE

Zo krijgt u een goedkope publiekstrekker

Een tuincentrum besloot om samen met een lokale orchideeënvereniging eens een tentoonstelling te organiseren. Leuk voor de mensen uit het dorp, maar óók leuk voor het tuincentrum, zo bleek. Publiekstrekkers… iets voor u? Meer...

JURIDISCH

Het WK voetbal: wat mag u ermee?

Het WK voetbal staat voor de deur. Zonder Rode D­uivels weliswaar, maar met toch heel wat voetbal­liefhebbers voor de buis. Hoe kunt u hierop inspelen? Meer...

MARKETING - RECLAME MAKEN

“Denk na over mijn product… en win het!”

Een prijsvraag over een product waarmee men het product zelf kan winnen, is een slimme vorm van reclame omdat mensen er intensief bij betrokken worden. Logitech deed het met de Harmony One-afstandsbediening. Iets voor u? Meer...

PUBLIC RELATIONS

Bijzonder nieuws? Laat het weten met een eigen krant

Een bouwonderneming vierde haar jubileum met een indrukwekkende jubileumkrant. Zó dik dat men er niet omheen kon en inhoudelijk zó interessant dat het bedrijf er ongetwijfeld een flinke omzet uit gehaald heeft. Iets voor u? Meer...

PROMOTIE

Zoveel klanten, zoveel promoties

Als mensen wat meer op hun uitgaven letten, zal u extra promoties willen doen. Welke promotie werkt nu het best bij welk type van klant? Een bewezen ‘systeem’ van deskundigen helpt u verder… Meer...

PROMOTIE

Samen iets weggeven levert meer omzet op

Pieter is eigenaar van een modezaak. Hij heeft met zijn collega Frank, die een zaak in sportartikelen heeft, een promotionele actie op poten gezet om de omzet van hun beide zaken te vergroten. Daar plukken ze nu de vruchten van… Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator