Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Succes met krasloten
Er worden soms wedstrijden uitgeschreven om nieuwe klanten te winnen of om bestaande relaties te verstevigen. De respons valt echter vaak sterk tegen. Hoe komt dat en is er een slim alternatief? Meer...
ADVERTEREN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De ‘top topical’ is een advertentie in de dagbladpers waarvan het concept geïnspireerd is op een actuele gebeurtenis. Met het oog op komende evenementen als het EK voetbal en de Olympische spelen: wat kunt u met deze ‘inhakers’? Meer...
PUBLIC RELATIONS
Maak er een wedstrijdje van!
Een wedstrijd stimuleert mensen om het beste uit zichzelf te halen. Het publiek ziet bovendien hoe strijdvaardig de deelnemers zijn om het beste te leveren. Een wedstrijd kan dus ingezet worden voor interne motivatie en externe promotie. Meer...
PROMOTIES
Actualiteit doet het altijd
IKEA adverteert n.a.v. de langste dag de Midsommar-actie. Op 1 april stuurde OneDirect een mailing met een foto van een koptelefoon die uw haar laat groeien. Kan inspelen op gebeurtenissen of de actualiteit veel effect opleveren? Meer...
PROMOTIE
Zo krijgt u een goedkope publiekstrekker
Een tuincentrum besloot om samen met een lokale orchideeënvereniging eens een tentoonstelling te organiseren. Leuk voor de mensen uit het dorp, maar óók leuk voor het tuincentrum, zo bleek. Publiekstrekkers… iets voor u? Meer...
JURIDISCH
Het WK voetbal: wat mag u ermee?
Het WK voetbal staat voor de deur. Zonder Rode Duivels weliswaar, maar met toch heel wat voetballiefhebbers voor de buis. Hoe kunt u hierop inspelen? Meer...
MARKETING - RECLAME MAKEN
“Denk na over mijn product… en win het!”
Een prijsvraag over een product waarmee men het product zelf kan winnen, is een slimme vorm van reclame omdat mensen er intensief bij betrokken worden. Logitech deed het met de Harmony One-afstandsbediening. Iets voor u? Meer...
PUBLIC RELATIONS
Bijzonder nieuws? Laat het weten met een eigen krant
Een bouwonderneming vierde haar jubileum met een indrukwekkende jubileumkrant. Zó dik dat men er niet omheen kon en inhoudelijk zó interessant dat het bedrijf er ongetwijfeld een flinke omzet uit gehaald heeft. Iets voor u? Meer...
PROMOTIE
Zoveel klanten, zoveel promoties
Als mensen wat meer op hun uitgaven letten, zal u extra promoties willen doen. Welke promotie werkt nu het best bij welk type van klant? Een bewezen ‘systeem’ van deskundigen helpt u verder… Meer...
PROMOTIE
Samen iets weggeven levert meer omzet op
Pieter is eigenaar van een modezaak. Hij heeft met zijn collega Frank, die een zaak in sportartikelen heeft, een promotionele actie op poten gezet om de omzet van hun beide zaken te vergroten. Daar plukken ze nu de vruchten van… Meer...