Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PERSOONLIJKE VERKOOP

Mag ik me even voorstellen?

Er wordt momenteel een discussie gevoerd over het antwoord op de vraag: “Moet u zich in het begin van een verkoopgesprek beperkt of uitgebreid voorstellen?”. Beide methoden hebben voor- en nadelen. Welke aanpak is de slimste? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Krachtig presenteren

Na een grondige inventarisatie is het eindelijk zover: u mag uw product of uw dienst presenteren. Hoe geeft u een overtuigende verkooppresentatie? Meer...

PRESENTEREN

80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!

Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Hoe gaat u om met spanning voor een presentatie?

U moet volgende week een belangrijke (verkoop)presentatie geven aan een groep potentiële klanten. De gedachte eraan alleen al zorgt voor een knoop in uw maag. Wat helpt om uw zenuwen zo goed mogelijk in bedwang te houden? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

De klant heeft pijn, verkoop dus pijnstillers

Stefan was zo op zijn verkooppresentatie gefocust, dat hij geen oor had voor de bekommernissen van de klant. Pas op dat u ook niet verstrikt raakt in uw eigen verhaal. Meer...

PRESENTEREN

Anders presenteren dan anderen

André is uitgenodigd voor een verkooppresentatie samen met drie andere leveranciers. De presentaties lijken allemaal sterk op elkaar. Laptop, beamer, ­“Goedemorgen, dit ben ik, dit is ons bedrijf”. Hoe had André kunnen opvallen? Meer...

PRESENTEREN

De kunst van het weglaten

Luc mocht een korte presentatie houden over zijn producten voor de aankoper en de productiechef van een groot bedrijf. Het duurde echter veel te lang. Hoe maakt ú uw presentatie precies lang genoeg? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Hoe inspireert u uw klanten?

Peter is verkoper van ‘CRM’-software. Zijn collega’s klagen steen en been over de recessie. Toch steekt Peter met kop en schouders boven de anderen uit. Hoe komt dat? Hij is een meester in het presenteren... Meer...

PRESENTATIES

Efficiënt presenteren met weinig slides

Het gevaar van een PowerPoint-presentatie is dat uw publiek (de klant) lezer wordt en niet meer luistert naar u. Het risico is dus dat de klant uw boodschap - datgene waar het om gaat - mist. Hoe voorkomt u dat? Meer...

PRESENTATIES

Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie

In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator