Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PERSOONLIJKE VERKOOP

Dé vier grote vragen die klanten zich stellen

Menig verkoper laat zich té snel verleiden tot het presenteren van zijn product of dienst en dat terwijl de klant daar nog helemaal niet aan toe is. Wat moet u weten om beter in het verkoopgesprek te stappen? Meer...

VERKOOPPRESENTATIE

Het introduceren van een nieuwe slide

Uw verkooppresentatie is volgens ‘uw’ logica opgebouwd, maar de toehoorder kent deze logica van tevoren niet. Hoe kunt u dan het best een volgende slide (dia) introduceren? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Uw presentatie perfect afsluiten

Een verkooppresentatie heeft een doel; u wilt klanten overtuigen en hen uw product of dienst verkopen. Bij het einde en de afsluiting worden echter veel fouten gemaakt. Presentatie-experte Susan Weinschenk geeft enkele interessante tips. Meer...

VERKOOPPSYCHOLOGIE

De overtuigingskracht van de massa

Mensen zijn sociale dieren. Ze houden ongemerkt in de gaten wat anderen doen of laten en stemmen daarop hun gedrag af. Dit principe werkt ook prima in de marketing en in de verkoop. Hoe kunt u hiervan profiteren? Meer...

PRESENTEREN

80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!

Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...

PRESENTEREN

De klok naar uw hand zetten

Veel mensen zijn blind voor de eigen tijd die verloren gaat. Ze zien dat niet ­meteen als een kostenpost. Hoe slaat u klinkende munt uit de tijdverspilling van uw klanten? Meer...

PRESENTEREN

De kunst van het weglaten

Luc mocht een korte presentatie houden over zijn producten voor de aankoper en de productiechef van een groot bedrijf. Het duurde echter veel te lang. Hoe maakt ú uw presentatie precies lang genoeg? Meer...

VERKOOPTACTIEK

Speel in op de zintuigen van de klant

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Wat wilt u weten over ons bedrijf?

Hoewel uw oplossing voor de klant belangrijker is dan uw bedrijf zelf, zijn er toch momenten waarop er u gevraagd wordt om ‘iets’ te vertellen over uw bedrijf. Neemt u dan uw standaardpresentatie bij de hand of is er een betere methode? Meer...

PRESENTEREN

Een tafelflip-over: kan dat nog?

Tijdens een verkoopgesprek wilt u van alles laten zien. Dat kan met folders en met uw laptop, maar is een ouderwetse flip-over ook nog goed te gebruiken? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator