Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SOCIALE MEDIA

Pinterest, nieuwe hype of krachtige verkooptool?

Babazou is een webshop én klassieke winkel in Sint-Denijs-Westrem die ­kledingaccessoires verkoopt voor vrouwen. Op slimme wijze weten de eigenaars via Pinterest bezoekers naar de webshop én naar de winkel te lokken. Meer...

SOCIALE MEDIA

Zes tips voor een perfecte profielfoto

Op sociale media wordt er van u verwacht dat u er een profielfoto van uzelf op plaatst. Waaraan moet zo’n foto eigenlijk voldoen? Gebruikt u een bestaande foto of schakelt u er zelfs een professionele fotograaf voor in? Meer...

BEURZEN

Haal méér uit uw beursdeelname

Neemt u binnenkort deel aan een beurs of overweegt u dit? Dan is er naast de klassieke wedstrijden, acties en publiekstrekkers nog een mogelijkheid om nieuwe klanten te vinden. Meer...

SOCIALE MEDIA

Moet ik als bedrijf nu echt wel op Facebook?

Veel ondernemers zitten nog steeds met de vraag of ze nu echt met hun bedrijf op Facebook aanwezig moeten zijn en wat ze er dan kunnen doen. Clo Willaerts, expert in sociale media, geeft enkele criteria. Meer...

BEURZEN

Het beursseizoen is weer gestart: bepaal het juiste doel

Een beurs kan een prima manier zijn om uw product, uw dienst of uw bedrijf extra in de verf te zetten. Het kan echter voor u ook een financiële en organisatorische be­lasting zijn. Formuleer daarom wat u met een beursdeelname wilt bereiken. Meer...

MEDIA

Zet uw bedrijfsfilm eens online!

Er staan steeds meer korte en krachtige bedrijfsfilms van een paar minuten op bedrijfswebsites. Heeft u er zelf al eens aan gedacht om een kort bedrijfsfilmpje te maken en het online te zetten? Wat moet u weten? Meer...

KLANTEN WERVEN - BEURZEN

Komt u naar onze (virtuele) beursstand?

Deelnemen aan een beurs is niet goedkoop. Beslist u, om welke reden dan ook, om dit jaar niet deel te nemen? Dan is er toch nog een mooi alternatief. Voor grote, maar zeker ook voor kleine bedrijven! Meer...

VERKOOPKANALEN - BEURZEN

Welkom op mijn beurspagina!

Na een beursdeelname is het vaak zoeken naar de juiste manier en het juiste moment om ‘vervolgcontact’ te leggen met de mensen die u ontmoet heeft. Wie neemt het best het initiatief en bent u niet te opdringerig als ú dat te snel doet? Meer...

ELEKTRONISCHE VERKOOP

Zet uw referenties op uw website

In crisistijd zal u nog meer moeite moeten doen om uw (potentiële) klanten ervan te overtuigen dat u een goed product én tevreden klanten heeft. Uw website kan daarbij helpen. Lees hier hoe! Meer...

BEURZEN

Beamers en tv-schermen op uw stand…

Beursstands hangen er tegenwoordig vol van: plasma-tv’s, beamers, monitoren, schermen, enz. Wat is het doel van deze audiovisuele hulpmiddelen (AV) en hoe zet u ze efficiënt in? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator