Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Internet… Dat zijn wel héél veel mensen…
Wie onlineacties voert, moet er rekening mee houden dat zijn publiek weleens heel groot kan worden. Dat ondervond Telenet met een actie waarbij de website al na tien seconden afgesloten werd. Meer...
RECLAME MAKEN
Een goede briefing is de sleutel tot succes
Elke reclame is communicatie. Communicatie is het overbrengen van een boodschap. Een boodschap die mensen iets wil laten doen. Dat ‘laten doen’ lukt alleen als u duidelijk kunt maken wie u met uw boodschap wilt activeren. Meer...
RECLAME MAKEN
Stickers blijven ook in het geheugen plakken
We zijn er zo mee vertrouwd dat we ze niet meteen als een mooi reclamemedium zien: stickers. Wie er creatief mee omgaat, kan voor sterke boodschappen zorgen die blijven hangen. Een aantal mooie voorbeelden op een rijtje… Meer...
RECLAME MAKEN
De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’
Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is: hoe vraagt u naar de order of naar een vervolg in uw reclame? Meer...
PROMOTIE
Al eens gedacht aan uw eigen wedstrijd of prijsvraag?
“Stel uw wielerploeg samen”, een “Waar is de bal?”-zoekwedstrijd, … Aan grote sportevenementen worden er vaak wedstrijden gekoppeld om mee van de aandacht te profiteren. Waarop moet u letten als u zelf een wedstrijd organiseert? Meer...
MEDIA
Wie beweegt, valt extra op!
U kent ze vast wel, de bewegende, ofwel ‘moving billboards’ die overal rondrijden: op auto’s, vrachtwagens, fietsen, boten, scooters en andere voertuigen. Werken deze billboards echt en wanneer kunt u ze het best inschakelen? Meer...
RECLAME MAKEN
De goedkoopste manier van reclame maken
Onbekend maakt onbemind. Daarom maken grote bedrijven zoveel reclame. Veel reclame kost echter veel geld. Is er een manier om goede reclame te maken zónder dat het veel geld kost? Meer...
PROMOTIE
Zoveel klanten, zoveel promoties
Als mensen wat meer op hun uitgaven letten, zal u extra promoties willen doen. Welke promotie werkt nu het best bij welk type van klant? Een bewezen ‘systeem’ van deskundigen helpt u verder… Meer...
RECLAME
Reclame maken in een recessie: hoe doet u dat?
Het gaat slecht met de economie en dus is het voor velen weer tijd om de broekriem aan te halen. Voor welke zaken is de klant in deze tijd extra gevoelig en hoe speelt u daarop in? Marketingexpert David Quelch geeft raad… Meer...
PROMOTIE
Spannend, meer respons!
Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u de nieuwsgierigheid. Het is dé manier om meer respons en meer omzet te krijgen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...