Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Hoe zet u een verkooppromotie op?
Het succes van een verkoopactie wordt voor het grootste gedeelte bepaald door het denkwerk vooraf. Hoe beter de voorbereiding, hoe groter de kans op succes. Hoe pakt u dat aan? Meer...
STRATEGIE
Extra omzet met trainingen, clinics en workshops
Verkoopt u producten of diensten waar een uitleg bij hoort – of kan horen? U vindt het dan misschien vanzelfsprekend om die te geven, maar die ‘uitleg’ zou ook best weleens geld kunnen opbrengen. Meer...
KLANTENBEHEER
2012: maak een klantenanalyse
Het begin van het jaar is een prima tijd om een omzetanalyse van uw klanten te maken. Tips om dit aan te pakken en uw aanpak voor 2012 te verduidelijken. Meer...
PRIJS
Zo stelt u uw prijsbeleid vast
De bepaling van uw prijs kan lastig zijn. Met een te lage prijs maakt u geen winst, terwijl u door een te hoge prijs te vragen geen klanten krijgt. Welke factoren spelen een rol bij het bepalen van de juiste prijs? Meer...
STRATEGIE
Hoe profiteert u van vervangingsaankopen?
Producten en diensten gaan niet levenslang mee. Klanten zijn daarom geregeld toe aan vervanging van wat ze gekocht hebben. Hoe zorgt u ervoor dat u ervan kunt profiteren wanneer uw product of dienst aan vervanging toe is? Meer...
PROMOTIES
Trendspotting...
Veel bedrijven plannen rond deze tijd hun acties voor de tweede helft van 2010. Houdt u daarbij rekening met de rages, hypes en trends van het moment? Meer...
RECLAME MAKEN
Gebruik uw expertise om nieuwe klanten aan te trekken
U bent een expert in uw vakgebied en die expertise kunt u nu gebruiken om extra klanten aan te trekken. Er bestaat een mooie manier om reclame te maken en u te profileren als expert. Hoe gaat dat in zijn werk? Meer...
VERPAKKING
Extra omzet via de verpakking van uw product
‘Container premiums’ zijn verpakkingsmaterialen met een restwaarde, verpakkingen dus waar men nog iets aan heeft na gebruik van het product zelf dat eigenlijk aangekocht wordt. Dit is een omzetverhoger die al jaren succesvol is! Meer...
STRATEGIE
Join the club
Wilt u goede klanten voor langere tijd aan u binden? Dan is het oprichten van een klantenclub misschien iets voor u. Wat komt daar allemaal bij kijken? Meer...
RECLAME
In zee gaan met een reclamebureau
Stel, u heeft besloten om (meer) reclame te maken voor uw product(en) en u roept de hulp in van een reclamebureau. Wat moet u ze allemaal vertellen (briefen) opdat zij zo goed mogelijk werk kunnen leveren? Meer...